کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است


1-کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند
2-داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند.
3-داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های هنر و یا زبانهای خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل رشته و محل های این دو گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند
4-ویرایش رشته و محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.
5-پذیرش رشته پزشکی واحد زاهدان تنها از میان داوطلبان بومی استانهای سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی و هرمزگان می باشد.
6-به داوطلبان اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب رشته دفترچه راهنمای مربوطه را از سامانه دریافت و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

 دریافت دفترچه

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۳:۳۳
حافظ

بازنشستگان و موظفین محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از تاریخ اول مهرماه 1398 با توجه به شرایط و ضوابط زیر، از طریق همین بخش اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود نمایند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز و مراتب با پیام کوتاه (SMS) به اطلاع وی خواهد رسید.

ضوابط و شرایط دریافت وام

1 - مبلغ وام هفتاد میلیون ریال می باشد و فقط به حساب متقاضی دربانک صادرات که درسیستم احکام درج شده و ازاین حساب حقوق بازنشستگی / وظیفه دریافت می نماید ، واریز خواهد شد.
2 - پرداخت اقساط وام 36 ماهه با کارمزد سالیانه 4% می باشد.
3 - متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یکسال گذشته، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
4 - وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
5 - متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نگردیده است، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
6 - فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده نماید. لذا متقاضی می بایست پس از دریافت  <<فرم تعهد وراث>>  و تکمیل آن توسط سایر وارث، فرم مذکور را به همراه تصاویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متعهدین (سایر وراث) جهت تایید در اختیار مدیریت های صندوق در مرکز استان قرار دهد.
7 - لازم به ذکر است تکمیل فرم <<تعهد وراث>> برای وظیفه بگیران بیش از یک نفر الزامی است.
8- تنها در صورت ارائه فرم تعهد وراث و تایید مدیریت های صندوق بازنشستگی در مرکز استان درخواست ثبت نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.
9 - درخصوص وراث صغیر و محجور ، اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران درهنگام دریافت وام می بایست ارائه گردد.
10 - "بازنشسته" متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می نماید، به منظور امکان بهره مندی یک نفر از وراث وظیفه بگیر از تسهیلات وام ضروری، توصیه می شود "بازنشسته" متقاضی، از "دفترکل بازنشستگی" خود اقدام به ثبت نام نماید.
11 - "وظیفه بگیر" متقاضی که علاوه بر اینکه به تنهایی از دفترکل اول حقوق وظیفه دریافت می کند ، به اتفاق وراث دیگر از دفترکل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می کند. توصیه می شود "وظیفه بگیر" متقاضی، از "دفترکل اول" اقدام به ثبت نام نماید تا امکان ثبت نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه بگیر از "دفترکل دوم" فراهم گردد.
12 - ذکر شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.
13 - تسویه حساب قبل از پایان اقساط وام ضروری دریافتی در سنوات گذشته، مشمول مقررات مالی بانک خواهد بود.
14 - ثبت نام در سامانه، حقی را برای دریافت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.
15 - پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و ... مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل،"واجدین شرایط" تعیین و اسامی در سامانه اعلام می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۶:۴۰
حافظ

پیرو اطلاعیه منتشره مورخ 98/06/12، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین آزمون‌استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 1398 می‌رساند که دستگاه های اجرایی شامل: وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان امور عشایر ایران، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مادر تخصصی و سازمان دامپزشکی کشور در آزمون مذکور متقاضی جذب نیرو می باشند. لذا داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون به منظور جذب شدن در هر یک از دستگاه های اجرایی ذکر شده، می بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد، درصورت دارا بودن شرایط نسبت به ثبت نام آزمون مذکورکه تا 48 ساعت دیگر بر روی سایت سازمان (به نشانی: www.sanjesh.org) فعال می گردد تا روز جمعه 98/07/12 اقدام نمایند. لازم به توضیح است که آزمون در روز پنجشنبه 98/08/30برگزار خواهد شد.

 

 

 

                                                                                               دانلود دفترچه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۸ ، ۰۷:۲۷
حافظ