کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۸۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

دریافت کارت آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال 1402

📋ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می‌رسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال 1402 فعال گردید.

⏰ زمان برگزاری آزمون: 3/شهریور/1402

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۰۱
حافظ

آغاز ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد 1402

📆 داوطلبانی که قصد ثبت نام در هریک از رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد 1402 را دارند، از هم اکنون تا 11 شهریور ماه می توانند با دریافت و مطالعه دفترچه، جهت ثبت نام به سایت  مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

⏰ همچنین ثبت نام متقاضیان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته که قرار بود تا 28 مرداد ماه قابل انجام باشد، هنوز در سامانه امکان پذیر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۰۰
حافظ

تکلیف به ارائه اطلاعات مورد درخواست سازمان امور مالیاتی حتی اطلاعات سنوات قبل

◾️جزء ۳ بند ب تبصره ۶ قانون بودجه کل کشور


➖بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،
➖کلیه بانکها،
➖مؤسسات اعتباری،
➖صندوقهای قرض الحسنه،
➖شهرداریها،
➖پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و
➖سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

🔺مکلفند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه با راهاندازی خدمات برخط (وب سرویس)، اطلاعات مورد درخواست سازمان امور مالیاتی کشور برای سال ۱۴۰۲ و سنوات قبل را در اختیار این سازمان قرار دهند.

🔺مراجع و مقامات مسؤول در صورت تخلف از این حکم علاوه بر مسؤولیت تضامنی با مؤدی در پرداخت مالیات، مشمول محرومیت ماده (۲۰۲) قانون مالیاتهای مستقیم میشوند.

🔺سازمان امورمالیاتی کشور موظف است گزارش اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های مشمول این جزء به انضمام فهرست دستگاه‌های اجرائی مستنکف را هر سه ماه یکبار به کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات و اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۸
حافظ

🔰 متن / ماده ۶۶ قانون مالیاتهای مستقیم

🔘 قابل توجه صاحبان املاک که ملک آنان
در جریان انتقال به دولت یا شهرداری ها و یا موسسات وابسته به انها می باشد ؛

📗 ماده ۶۶ ق.م.م : در صورتی که انتقال گیرنده دولت یا شهرداری‌ها یا موسسات وابسته به آنها بوده و همچنین در مواردی که ملک به وسیله اجرای ثبت و یا سایر ادارات دولتی به قائم‌مقامی مالک انتقال داده می‌شود چنانچه بهای مذکور در سند کمتر از ارزش معاملاتی باشد در محاسبه مالیات موضوع ماده ( ۵۹ ) این قانون بهای مذکور در سند به جای ارزش معاملاتی هنگام انتقال حسب مورد ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۶
حافظ

◾️قابل توجه مشمولان ارسال فهرست معاملات

🔺باستناد ماده ۱۳ آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم و برابر بند ۲ بخشنامه شماره ۱۳/ ۱۴۰۰/ ۲۰۰ مورخ ۲۹/ ۲/ ۱۴۰۰ ، سود و کارمزد و جریمه های بانک ها، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری گذاری تعاون، صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، موسسات اعتباری غیربانکی مجاز و صندوق های قرض الحسنه، برای دریافت کننده و پرداخت کننده ، از شمول ارسال فهرست معاملات خارج می باشد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۵
حافظ

◾️چند خبر کوتاه مالیاتی

🔺سرخانی، مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: سه هزار و ۷۸۴ باب خانه خالی در استان اردبیل مشمول مالیات شدند که برگه مالیاتی آنها صادر شده است/بازار

🔺استاندار سمنان با بیان اینکه سال گذشته ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان پرداخت شدگفت:در سال جاری تا کنون ۱۲۶ میلیارد تومان به شهرداری تعلق گرفته است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۴
حافظ

بخشنامه مالیاتی شماره ۱۲۳۱۹/ ۲۰۰/ ص تاریخ ۷/ ۷/ ۱۳۹۲ | موضوع : اظهارنامه اصلاحی موضوع تبصره ماده ۲۲۶ ق.م.م

◾️نظر به سوالات و ابهامات مطرح شده در خصوص اظهارنامه اصلاحی موضوع تبصره ماده ۲۲۶ قانون مالیاتهای مستقیم، که مقرر می دارد:

🔸” به مودیان مالیاتی اجازه داده می شود در صورتیکه به نحوی از انحاء در اظهارنامه یا ترازنامه یا حساب سود و زیان تسلیمی از نظر محاسبه اشتباهی شده باشد، با ارایه مدارک لازم ظرف یک ماه از تاریخ انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه نسبت به رفع اشتباه اقدام و اظهارنامه یا ترازنامه یا حساب سود و زیان اصلاحی را حسب مورد تسلیم نماید و در هر حال تاریخ تسلیم اظهارنامه مودی تاریخ تسلیم اظهارنامه اول می باشد"

◾️بنابراین به منظور وحدت رویه اجرائی مقرر می گردد:

🔹۱ . با توجه به صراحت تبصره مذکور مبنی بر تسلیم اظهارنامه اصلاحی از تاریخ انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه به مدت یک ماه، هر گونه اظهارنامه تسلیمی قبل از انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه به عنوان اظهارنامه اصلی تلقی و آخرین اظهارنامه تسلیمی در موعد مقرر که با رعایت مقررات تسلیم شده باشد به عنوان اظهارنامه اصلی ملاک رسیدگی خواهد بود.

🔹۲ . چنانچه مودی پس از انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه نسبت به تسلیم اظهارنامه اصلاحی در مهلت مقرر قانونی اقدام نموده باشد، در صورتی که مغایرت ارقام اظهارنامه اصلاحی مذکور در مقایسه با آخرین اظهارنامه تسلیمی در مهلت مقرر، ناشی از نتیجه ثبت سند حسابداری اصلاحی یا رویداد مالی پس از تسلیم اظهارنامه اصلی در دفاتر قانونی مودی نباشد، به عنوان اظهارنامه اصلاحی موضوع تبصره ماده ۲۲۶ قانون مذکور قابل قبول خواهد بود.

✍ضمناً مهلت تسلیم اظهارنامه اصلاحی عملکرد سال ۱۴۰۱ اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری پایان مرداد ماه (یعنی سه شنبه ۳۱ مرداد ماه) خواهد بود.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۳
حافظ

📢 ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی :
🔹 مهلت ثبت نام : از روز سه شنبه مورخ 1402/05/31 تا روز شنبه مورخ 1402/06/04
🔹 متقاضیانی که در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت های اول و دوم) ثبت نام نموده و غایب جلسه آزمون بودند نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است ندارند.

ثبت نام براساس سوابق
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۱۹
حافظ

✅ اعلام زمان فراخوان آزمون استخدامی وزارت بهداشت

مدیرکل منابع انسانی از اعلام فراخوان آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ۱۸ شهریور ماه خبر داد و گفت: متقاضیان آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند از ۱۸ لغایت ۲۷ شهریور ماه نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

سیف الله مرادی با بیان این مطلب، اظهار داشت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز جمعه، ۲۱ مهرماه برگزار می شود و پیش‌بینی می کنیم که تا ۲۸ آبان ماه، نتایج آزمون استخدامی مشخص شده و در اسرع وقت فرایند بکارگیری نیروهای پذیرفته شده، آغاز شود.

وی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی درخصوص شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام، در زمان انتشار فراخوان و در دفترچه آزمون مشخص خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۰۶
حافظ

🚘 سونامی انصراف متقاضیان سامانه جامع یکپارجه

🔹️بیشترین انصراف‌‌‌دهندگان در سامانه یکپارچه فروش را متقاضیان محصولات سایپا، شرکت‌های خصوصی‌‌‌ از جمله کرمان‌موتور و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت تشکیل داده‌اند. به نظر می‌رسد تنها ایران خودرو توانسته است بخشی از متقاضیان خرید محصولات خود را حفظ کند. مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو روز گذشته اعلام کرد که ۵۰ ‌درصد متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام خودرو از شرکت سایپا، نسبت به تکمیل وجه خرید خودروی مورد نظر خود اقدام نکرده‌‌‌اند. مهدی تقدسی همچنین تاکید کرده که «طبق گفته خودروسازان خصوصی فقط حدود ۱۰‌ درصد افرادی که در طرح یکپارچه عرضه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند، نسبت به پرداخت پول به خودروساز اقدام کرده‌اند، بنابراین ظرفیت خالی زیادی باقی مانده است.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۰۰:۴۹
حافظ