کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۶ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

🔺امکان تغییر محل آزمون دانشجویان دانشگاه #پیام_نور

🔹به گزارش یوپنا بر اساس تقویم آموزشی امکان تغییر محل آزمون برای دانشجویان در سامانه گلستان فراهم شد.

🔹دانشجویان پیام نور می توانند تا تاریخ ۱ آذرماه با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

🔹برای تغییر محل آزمون در ابتدا  ضروری است که دانشجویان نسبت  به پرداخت شهریه اقدام کنید تا تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

🔹اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۰۲ ، ۱۸:۰۹
حافظ
✅ *اعلام نتایج بخش کتبی آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی*
💠💠💠💠💠💠💠
📋بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت نموده‌اند می‌رساند،نتایج اولیه آزمون همزمان با میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و روز پرستار بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرارگرفته‌ است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۲ ، ۰۷:۴۱
حافظ

سنوات مجاز تحصیل دانشجویان چیست؟

دانشگاه‌ها در سراسر جهان معمولاً برنامه‌های تحصیلی با مدت زمان مختلفی ارائه می‌دهند. این مدت زمان معمولاً به تعداد واحدهای درسی مورد نیاز برای دریافت مدرک وابسته است.

دانشجوییان باید در این مدت مشخص، واحدهای درسی خود را به پایان برساند، در ادامه به محاسبه این سنوات می پردازیم.

در حال حاضر محاسبه سنوات مجاز تحصیلی برای دانشجویان کلیه مقاطع به شرح زیر می‌‌باشد:

کاردانی پیوسته و ناپیوسته حدودا ۲ سال و نیم
کارشناسی ناپیوسته حدود ۳ سال
کارشناسی پیوسته حدود ۵ سال
کارشناسی ارشد ناپیوسته حدودا ۳ سال
دکتری پیوسته حدود ۵ سال
دکتری ناپیوسته حدود ۶ سال

اگر دانشجویی در سنوات مجاز تحصیلی خود نتواند فارغ‌التحصیل شود، با مکاتبه با کمیسیون دانشگاه و پلیس +10 باید برای دریافت افزایش سنوات اقدام کند. بنابراین طبق قانون سنوات تحصیلی، دانشجویانی که این مجوز را دریافت نکنند، غایب محسوب شده و امکان ادامه تحصیل را ندارند.

دانشجویان جهت آگاهی از جزئیات قوانین نظام وظیفه، باید به مسئول نظام وظیفه واحد دانشگاهی محل تحصیل خود مراجعه کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۲ ، ۰۷:۰۲
حافظ

📣 اطلاعیه تغییر زمان ثبت نام آزمون کنکور اختصاصی تربیت معلم ۱۴۰۳

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش، به منظور جلوگیری از تداخل برنامه­ های زمانی ثبت­ نام آزمون­ ها، زمان ثبت نام کنکور اختصاصی تربیت معلم ۱۴۰۳ به 5 تا 11 آذرماه موکول شده و داوطلبان می بایست در زمان جدید اعلام شده برای ثبت نام اقدام نمایند.

📆 مهلت ثبت نام : 5 تا 11 آذرماه 1402

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۲ ، ۰۵:۴۴
حافظ

🔴 آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از ۵ آذر

👤سرپرست معاونت آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور؛

🔹نوبت اول آزمون سراسری و آزمون پذیرش اختصاصی دانشجو معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در سال ۱۴۰۳ از یکشنبه ۵ آذرماه آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام تا روز ۱۱ آذرماه ادامه دارد.

🔹نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

🔹در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به میزان ۵۰ درصد با تأثیر قطعی است و دروس عمومی آزمون نیز همچون آزمون سراسری امسال از طریق سوابق تحصیلی اعمال می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۲ ، ۲۱:۵۷
حافظ

 امکان

 سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی: 
در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش آموزان از سه شنبه ۱۶ آبان ماه  و معلمان از ۲۷ آبان فعال می شود

به منظور تهیه کتاب درسی به صورت تک جلدی، دانش آموزان و معلمان می‌توانند از طریق مراجعه به بخش تک جلدی سامانه  irtextbook.ir  اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۰۲ ، ۱۰:۲۶
حافظ

 اطلاعیه اعلام تغییر زمان ثبت ­نام در آزمون­ سراسری  سال 1403 (نوبت اول و پذیرش اختصاصی دانشجو – معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی) :
🔹 با توجه به تغییر زمان ثبت­ نام آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد سال 1403، به اطلاع متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری و متقاضیان رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی می‌رساند به منظور جلوگیری از تداخل برنامه­ های زمانی ثبت­ نام آزمون­ ها، تاریخ ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1403­ (نوبت اول و پذیرش اختصاصی دانشجو -معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی) نیز به شرح ذیل تغییر می­ یابد:
🔹 مهلت ثبت نام : از 1402/09/05 الی 1402/09/11 
🔹 زمان برگزاری آزمون : پنج شنبه و جمعه 06 و 1403/02/07

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۰۲ ، ۰۹:۵۳
حافظ

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال 1403 برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌رساند ثبت‌نام برای این آزمون  از روز چهارشنبه به تاریخ 1402/08/17آغاز و در روز سه‌شنبه به تاریخ 1402/08/23 پایان می‌پذیرد.بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1403 در روز جمعه به تاریخ 1402/12/04برگزار خواهد شد. 
داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه به تاریخ 1402/12/01 لغایت روز پنجشنبه به تاریخ 1402/12/03با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۰۲ ، ۰۹:۵۳
حافظ

📢 آغاز تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته های شغلی دبیر/هنرآموز) سال 1402 :
🔸 به اطلاع متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 می‌رساند که پذیرش در این مرحله از روز دوشنبه به تاریخ 1402/08/15 آغاز و تا روز ‌پنجشنبه به تاریخ 1402/08/18 ادامه خواهد یافت.
🔺 محل ثبت نام: کافی نت حافظ طالقانی ۱۵

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۲ ، ۲۲:۲۹
حافظ

#کارشناسی_ارشد

📣 تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد

🔴 به‌منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (1402/08/13) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز چهار‌شنبه به تاریخ 1402/08/17 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۰۲ ، ۱۵:۴۱
حافظ