کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

 
 
بانک رفاه کارگران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته‌های مورد نیاز برای مشاغل بانکدار به منظور اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، رفتاری و روانشناختی، تأیید صلاحیت‌های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی‌ها و سلامت جسمی و روحی و... در چارچوب قوانین و مقررات جاری خود به صورت قراردادی (مزایای بیمه درمانی و بازنشستگی تامین اجتماعی)  دعوت به همکاری می‌کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۰۱ ، ۰۴:۴۸
حافظ
 
🔹کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، داوطلبان "آزمون فوق‌العاده وکالت" باید از ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی  مراجعه و ضمن مطالعه دقیق آگهی "آزمون وکالت" سال ١۴۰۱ نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

 

📋 روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از انتشار دفترچه و آغاز ثبت نام آزمون وکالت از 20 فروردین خبر داد.داوطلبان “آزمون فوق‌العاده وکالت” می توانند از تاریخ اعلام شده به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و ضمن مطالعه دقیق آگهی آزمون وکالت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند‌.

🔻بخشی از شرایط 
🔸استان: #سراسر_کشور 
🔸مقطع تحصیلی: #کارشناسی یا بالاتر
🔸رشته تحصیلی: دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی با مدرک کاردانی مرتبط - دارندگان مدارک کارشناسی ارشد پیوسته حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، با مدرک کارشناسی مرتبط
🔸جنسیت: خانم/آقا

📆 تقویم آزمون:
▫️شروع ثبت نام از: 20/فروردین/1401
▫️مهلت ثبت نام تا: 26/فروردین/1401
▫️توزع کارت آزمون: 20/اردیبهشت/1401
▫️زمان برگزاری آزمون: 23/اردیبهشت/1401

🔹آزمون وکالت در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ برگزار خواهد شد.
محل ثبت نام کافی نت حافظ طالقانی ۱۵ کوچه بیت رهبری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۵۴
حافظ

هموطنان عزیز سلام طاعات و عباداتتان مورد قبول حق تعالی 

مطلبی درحال نشر میباشد بعنوان ثبت نام جدید سهام عدالت بهیچ وجه ثبت نامی وجود ندارد 

ثبت نام سهام عدالت درزمانهای قبل پایان یافته است و دراین مورد هیچگونه اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام جاماندگان وجود ندارد 

خواهشمندیم اخبارات را از کافی نت های معتبر دریافت کنید تاموجب کلاهبرداری قرار نگیرید 

باتشکر 

کافی نت حافظ

انجمن کافی نت داران استان 

09159483050

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۱ ، ۱۲:۳۶
حافظ
📣 آغاز پیش ثبت نام آزمون های ورودی دبیرستان های دوره اول (هفتم) و دوره دوم (دهم) استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1402 - 1401 : 
🔹 زمان ثبت نام : از روز سه شنبه مورخ 1401/01/16 الی پنجشنبه 1401/01/25 
🔹 زمان برگزاری آزمون : آزمون پایه هفتم، ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 1401/03/26 و آزمون پایه دهم، ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1401/03/27 برگزار می گردد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۴۰
حافظ
🔶 
✴️ طبق اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران ، ثبت نام پذیرش مقاطع مختلف مدارس علمیه خواهران از 15 فروردین ماه سال 1401 آغاز شده و لینک ثبت نام در سایت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران فعال شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۳۹
حافظ
 
👤رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش:
 
▫️بر اساس مصوبه ۸۴۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شده سهم کل سابقه تحصیلی سال ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰درصدی به ۴۰ درصد با تأثیر مثبت می رسد یعنی اگر سابقه تحصیلی دانش آموزان، تاثیر مثبتی داشته باشد، در پذیرش کنکور دخیل می‌شود.
 
▫️سهم سابقه تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ به ۶۰ درصد با تاثیر قطعی می‌رسد همچنین قرار است این موضوع به پایه‌های دهم و یازدهم هم تسری یابد.
 
▫️نتیجه این آزمون سراسری که در سال ۱۴۰۲ دوبار برگزار می شود، تا ۲ سال و صرفا برای همان گروه آزمایشی معتبر است همچنین یک سری از پذیرش‌ها هم صرفاً از طریق محاسبه سابقه تحصیلی انجام می‌شود.
 
▫️ آزمون های هماهنگ دانش آموزان الکترونیکی برگزار می‌شود. مقدمات کار تهیه شده و نقشه راه برای ما روشن است، شیوه تصحیح الکترونیکی اوراق مانند سازمان سنجش در کنکور سراسری برای دانش آموزان انجام می‌شود، مجموعه‌هایی هستند که آزمون‌های تشریحی را هم به صورت الکترونیکی برگزار می‌کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۳۸
حافظ
استعلام بدهی  و پرداخت بدهی مالیاتی وسائط نقلیه برای نقل و انتقال و تعویض پلاک اجباری شد❗️
 
قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و طی نامه شماره ۴۰۳۶۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ توسط رییس جمهور ابلاغ شد.
 
بر اساس ماده ۳۰‌ این قانون، نقل و انتقال انواع خودرو و موتورسیکلت، به استثنای ماشین‌های راهسازی، کارگاهی، معدنی، کشاورزی و شناورها، مشمول مالیات نقل و انتقال به‌شرح ذیل می‌باشند:
 
 
تولید داخل به میزان یک‌درصد (۱%) و وارداتی دودرصد (۲%) به مأخذ مذکور در تبصره (۱) ماده ‌(۲۸) این قانون برای سال تولید.
مأخذ محاسبه مالیات موضوع این ماده ‌تا شش‌سال پس از سال تولید، سالانه ده‌درصد (۱۰%) همان مأخذ کاهش می‌یابد و برای سال‌های ششم به بعد، چهل‌درصد (۴۰%) مأخذ یادشده است.
 
تبصره ۱- ثبت سند انتقال وسائط نقلیه توسط دفاتر اسناد رسمی و یا تعویض پلاک توسط نیروی انتظامی، منوط به پرداخت مالیات نقل و انتقال موضوع این ماده ‌و به ترتیبی است که سازمان مقرر می‌کند. مراجع مزبور در صورت تخلف از این حکم، ملزم به پرداخت دوبرابر مالیات پرداخت‌نشده هستند.
 
تبصره ۲- اولین انتقال خودرو از کارخانجات سازنده و یا وصل‌کننده قطعات پیش‌ساخته (مونتاژکننده) داخلی و یا واردکنندگان (نمایندگی‌های رسمی شرکتهای خارجی) به خریداران و همچنین هرگونه انتقال به صورت صلح و هبه به نفع دولت مشمول پرداخت مالیات نقل و انتقال موضوع این ماده ‌می‌شود.
 
تبصره ۳- نقل و انتقال انواع خودرو و موتورسیکلت با پلاک انتظامی مناطق آزاد تجاری‌- صنعتی مشمول مالیات موضوع این ماده ‌نمی‌شود.
 
بر این اساس، لازم است کلیه متقاضیان نقل و انتقال وسیله نقلیه، قبل از دریافت نوبت نقل و انتقال، ابتدا از طریق "سامانه سکوی وصول دیون قانونی خودرو" نسبت به استعلام بدهی مالیاتی و پرداخت مالیات اقدام فرمایند.
 
به طور مثال: با تغییرات جدید سامانه ، مشتری الان برا تعویض پلاک باید یک میلیون و هفتاد پرداخت کنه !!!!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۲۹
حافظ