کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

🔴 زمان ثبت نام نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

🔹نهمین دوره از آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی سال ١۴٠٠ زیر نظر سازمان اداری استخدامی و از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. زمان و نحوه ثبت نام این آزمون از سوی سازمان استخدامی مشخص شده و توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود.
 
🔹با توجه به گفته رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی ١۴٠٠، احتمالا ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ٢٣ اردیبهشت ماه ١۴٠٠ آغاز شود

🔹لازم به ذکر است که به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰، اطلاع رسانی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۳۹
حافظ
✅ ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری چه زمانی آغاز می‌شود؟
 
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام اینترنتی مرحله دوم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری از روز چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1400 آغاز می شود.
 
کافی نت فرزاد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۳۷
حافظ

اطلاعیه

قابل توجه دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان:

بر اساس گزارش روابط عمومی سمپاد و با عنایت به درخواست های متعدد، مهلت ثبت نام در آزمون ورودی تا روز سه شنبه مورخ 1400/1/31 تمدید شد. بدیهی است؛ ثبت نام زمانی قطعی خواهد شد که افراد، پرداخت در سیستم را انجام داده و رسید دریافت نمایند. 

شایان ذکر است ثبت نام و پرداخت پس از انقضای مهلت مذکور، امکان پذیر نخواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۰۱
حافظ

 

🛑 برنامه ثبت نام مهارت آموزان دارای دو مرحله اصلی است:

1️⃣مرحله اول: تعیین محل آموزش، پرداخت شهریه( پودمان اول)، ثبت نام غیرحضوری
مهارت آموزان معرفی شده  برای اطلاع از محل آموزش، نحوه پرداخت شهریه و ثبت نام غیرحضوری باید از روز.پنجشنبه مورخ . 1400/1/19 به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://education.cfu.ac.ir مراجعه نمایید.

نحوه پرداخت شهریه:
مهارت آموزان می بایست قبل از ثبت نام غیر حضوری پودمان اول با مراجعه به سامانه گلستان  نسبت به واریز مبلغ 7500000 ریال اقدام و تصویر رسید آن را در طی مراحل ثبت نام بارگذاری نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۰۰
حافظ
🔹تمام مالکان و مستاجران خانه‎ها از 19 فروردین ماه باید محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند. هر خانوار در حالت عمومی می‎تواند 2 واحد مسکونی در 2 شهر متفاوت داشته باشد.
🔹ثبت نکردن یا ثبت مشخصات اشتباه ملک مالکان و مستاجران در سامانه، جرایم سنگینی از جمله قطع یارانه‌ها و خدمات بانکی را به دنبال دارد.
🔹 این قانون برای املاک حقیقی در شهر‌های بالای صد هزار نفر و بیش از 150 متر در نظر گرفته می‌شود.
🔹اگر خانه 120 روز در سال خالی باشد، واحد خالی تلقی می‎شود و در سال اول، مالک باید 6 برابر ارزش سالانه اجاره، مالیات بدهد. این اعداد در سال دوم 6 و در سال سوم 18 برابر می‎شود. تمام این اعداد برای مالکان حقوقی هم 2 برابر است.

🔻لینک سایت ؛
https://amlak.mrud.ir/

⭕️ اطلاعات مورد نیاز:

✅سند واحد یا قرارداد اجاره
✅سال ساخت
✅اطلاعات شناسنامه ای
✅شماره موبایل بنام شخص ثبت نام کننده...
✅شناسه قبض برق یا آب یا گاز

🔻سوالات متداول
مراجعه به کافی نت فرزاد

اسکان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۲:۳۴
حافظ

 

🔺به منظور اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب ۱/ ۸/ ۱۳۹۸ اشخاص حقوقی و مالکان واحدهای صنفی موظفند تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ حداقل یکی از حساب های بانکی خود را به عنوان حساب #فروش معرفی کنند. بانک مرکزی موظف است تا پایان فروردین ۱۴۰۰ سامانه ای را برای این منظور معرفی کند. تمامی حساب های متصل به شبکه شاپرک به صورت پیش فرض، «حساب فروش» هستند و نیازی به ثبت آنها در سامانه مذکور نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۰۰ ، ۰۸:۵۴
حافظ
تعویق در برگزاری آزمون استخدامی سال 1400 بانک ملت
برگزاری آزمون استخدامی سال 1400 بانک ملت تا اطلاع بعدی به تعویق افتاد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک پیرو آگهی منتشره برای جذب نیرو و برگزاری آزمون استخدامی در سال 1400، اعلام کرد که با توجه به شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بخش های قابل توجهی از کشور، آزمون استخدامی یادشده در هفته جاری برگزار نخواهد شد.
بر اساس این اطلاعیه، زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت بعد ازعادی شدن شرایط، ازطریق سایت اینترنتی این بانک به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
پیش از این قرار بود، آزمون کتبی استخدامی بانک ملت در تاریخ 19 فروردین ماه سال جاری برگزار شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۰ ، ۲۱:۳۵
حافظ
نتایج اولیه آزمون دکتری هفته آخر فروردین اعلام می‌شود
 
 آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی جمعه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ با بیش از ۹۰ درصد داوطلبان ثبت نام کننده در ۲۴۲ کد رشته، ۲۱۰ حوزه امتحانی و ۱۱۰ شهرستان برگزار شد.
 
کلید اولیه آزمون دکتری ۲۰ اسفند ۹۹ منتشر شد و داوطلبان ۱۴ روز فرصت داشتند که نسبت به کلید اولیه اعتراض کنند که این مهلت در تعطیلات نوروزی به پایان رسید.
 
کارنامه و نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در هفته آخر فروردین ۱۴۰۰ منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز در هفته اول اردیبهشت ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
 
پس از انتخاب رشته افراد مجاز، در هفته اول اردیبهشت ماه، افرادی که حد نصاب را کسب کرده اند برای مصاحبه معرفی می‌شوند. حدود ۳ برابر به مصاحبه دعوت می‌شوند که پیش بینی می‌شود تعداد افراد معرفی به مصاحبه حدود ۵۰ تا ۵۵ هزار نفر باشد. مصاحبه‌های تخصصی به مدت ۲ ماه از خردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۵۴
حافظ
✅ قابل توجه مودیان مالیاتی مشمول مالیات بر ارزش افزوده :
🔹 مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (زمستان) سال 1399 و سر رسید پرداخت مالیات آن برای کلیه مودیان مالیاتی به مدت یک ماه و تا 1400/02/15 تمدید شد. 
🔹 مهلت ارسال فهرست معاملات فصلی (ماده 169 مکرر) فصل زمستان 1399 نیز تا 1400/02/15 خواهد بود.
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۰۷
حافظ
 
 
مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد نظر به اینکه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دغدغه ها و نگرانی های داوطلبان با توجه به حساسیت های چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی آگاه است. برای حفظ آرامش و کاهش نگرانی های داوطلبان نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون درتاریخ اعلام شده انجام داده است.
 
مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد نظر به اینکه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دغدغه ها و نگرانی های داوطلبان با توجه به حساسیت های چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی آگاه است. برای حفظ آرامش و کاهش نگرانی های داوطلبان نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون درتاریخ اعلام شده انجام داده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۰۵
حافظ