کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

ثبت نام اینترنتی وام ضروری از اول اردیبهشت

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد و گفت: این وام همانند مرحله نخست، به مبلغ ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.

افتخاری خاطر نشان کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه به مدت یک ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند، شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان در صفحه ثبت نام سایت درج خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و ... بررسی شده و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها از طریق سایت صندوق اعلام خواهد شد.

افتخاری گفت: پرداخت مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی به حساب واجدین شرایط براساس نوبت بندی و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل به صورت ماهانه انجام می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۵۷
حافظ

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌رساند، این سازمان به‌ منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به صورت استخدام قرارداد انجام کار معین از محل مجوز شماره 411395 مورخ 1398/07/24 سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌نماید.

ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه 30 فروردین‌ماه 1399 و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی  آغاز خواهد شد و در پایان روز پنجشنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1399 خاتمه خواهد یافت.

زمان آزمون: آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 1399/03/30 برگزار خواهد گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۲
حافظ

 

حافظ گرامی سلام

با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه زمانبندی جدید پانزدهمین دوره آزمونهای ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح ذیل اعلام می گردد:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول:1399/02/27 لغایت1399/03/08ازطریق همین درگاه

آزمون مرحله اول: ساعت 15 روز جمعه مورخ 1399/03/09

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۲۱
حافظ

✍بیمه بیکاری کرونا به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

✅بیمه بیکاری صرفا به  افرادی که هر سه شرط زیر را دارا باشند تعلق می گیرد:

1⃣مشمول قانون کار
2⃣مشمول تامین اجتماعی
3⃣مشمول قانون بیمه بیکاری
در کل فقط به کارگران مشمول قانون کار.

✅بیمه بیکاری به مشاغل زیر تعلق نمی گیرد:

سایر بیمه شدگان از جمله 
1⃣بیمه های خاص
2⃣ مشاغل آزاد
3⃣ خویش فرمایی 
4⃣ بیمه کارگران ساختمانی
5⃣ قالیبافان 
6⃣ رانندگان حمل و نقل شهری و ... 

💢منبع: وزارت کار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۵۲
حافظ

پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ 98/07/23 به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال 1399 می رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ 98/12/15 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمونهای مذکور سال 1399 این سازمان به شرح جدول ذیل تغییر پیدا کرد.

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخهای اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

نام آزمون

تاریخ برگزاری

دکتری (Ph.D)

صبح جمعه 1399/3/9

کارشناسی ارشد ناپیوسته

پنجشنبه 99/03/22 و جمعه 99/03/23

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۴۶
حافظ