کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

پیرو اطلاعیه‌های مورخ 98/08/06 و 98/08/22، بدین‌وسیله به اطلاع علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 (اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند جداول حاوی اطلاعات رشته‌ محلها مندرج در ذیل این اطلاعیه را مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ 98/08/28  لغایت 98/10/30 به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1- کلیه متقاضیان می‌بایست دارای گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی)، یا دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 ، یا مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده و یا حداکثر تا تاریخ 98/06/30 نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام نمایند. بدیهی است فارغ‌التحصیلان در مدارک فوق تا تاریخ 98/11/30 در صورت امکان شروع به تحصیل از سوی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی مربوط، برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 می‌توانند در این مرحله متقاضی ثبت‌نام شوند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۲:۰۲
حافظ

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال 1398 می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 98/09/01 در 12 شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 98/08/29 بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

 

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5 ، 6 ، 14 ، 15 و 16 کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 98/09/01 منحصراً به سایت سازمان سنجش به نشانی فوق قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

2ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

3- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

 

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت 8:30 الی12:00 صبح و 14:00 الی 17:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 98/08/30 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

 

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ 1/9/98 برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۰
حافظ

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1398 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز دوشنبه 98/08/27 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 7، 11، 12 و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه 5 درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 98/08/30 منحصراً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای 3، 8، 9، 13، 14 و 18 (جنس، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمایند. 

تذکر مهم: درخصوص سهمیه 25 درصد ایثارگران (بند 10 کارت شرکت در آزمون) به اطلاع می رساند؛ هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی گیرد و با توجه به هماهنگی انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، متقاضیان می بایستی در تاریخ های 98/07/16 لغایت 98/07/18 اقدام به ویرایش سهمیه و شغل محل مربوطه می نمودند.

2- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است. 

3- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 

ج - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون 

نماینده این سازمان در روزهای سه شنبه 98/08/28 و چهارشنبه 98/08/29 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص گردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۰
حافظ

 

 

پیرو اطلاعیه مورخ 98/08/19، بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال 1398 می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌ و نمره کل آنها بالاتر از نمره صفر (0) در هر کدضریب باشد، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌های راهنمای آزمون مذکور در سال 98 و این اطلاعیه می‌توانند از تاریخ 98/08/23 الی 98/08/26 به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود از کدرشته‌های امتحانی (مندرج در ذیل این اطلاعیه) اقدام نمایند. 

موارد قابل‌ توجه‌:

1‌- گـزینش‌ نهـایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ 1 و 2 آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1398 انجام‌ خواهد شد. 

2‌-‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

3‌- چنانچه‌ هر یک ‌از داوطلبان که ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی‌ از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌گردیده‌ (به‌ غیر از کدرشته محل‌های‌ بورسیه‌ وکدرشته‌ محل‌های‌ دارای‌ شرایط خاص‌ که‌ مطابق‌ بند 2 فوق‌ حق‌ شرکت‌ ندارند) در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هر یک ‌از کدرشته‌ محل‌های این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ (قبولی‌ اعلام‌ شده‌ قبلی) «لغو»‌ می‌گردد و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ نمایند. لذا به‌ پذیرفته‌شدگان‌ تأکید می‌شود در انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه دقت‌ کافی‌ مبذول‌ دارند، در غیر اینصورت‌ هیچگونه‌ اعتراضی‌ قابل‌ قبول‌ نخواهد بود. 

4- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

5- در آن‌ دسته‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌ که‌ ظرفیت‌ اعلام‌ شده‌ آن بیش‌ از یک‌ محل‌ تحصیل‌ باشد، داوطلبان‌ در صورت‌ تمایل ‌می‌‌توانند با توجه به مندرجات کارنامه، کلیه‌ کدرشته‌ محل‌های‌ مورد علاقه‌ خود را (حداکثر تا 20 کدرشته محل) به ترتیب‌ اولویت، انتخاب‌ نمایند.

6- هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد. 

7- بر اساس مندرجات دفترچه شماره دو آزمون مذکور در آن دسته از کدرشته محل‌های مربوط به رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی، که پذیرش دانشجو برای آنها در دوره‌های پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و مشترک صورت می پذیرد، کلیه متقاضیان رشته‌های ذیربط در صورتی که واجد سایر شرایط باشند حتی در صورتی که در آزمون عملی یا تشریحی شرکت نکرده باشند نیز می توانند نسبت به انتخاب این قبیل کدرشته ها اقدام نمایند. لازم به توضیح است ملاک گزینش این رشته محلها نمره کل نهایی مندرج در کارنامه مرحله اول داوطلبان در کدضریب مربوط که بدون لحاظ نمره عملی یا تشریحی می باشد، خواهد بود.

تبصره: درصورتی که داوطلبی در آزمون عملی و یا تشریحی رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و یا تشریحی شرکت نکرده و نسبت به  انتخاب این کد رشته محل ها در دوره های روزانه و شبانه اقدام نماید با اعمال نمره عملی یا تشریحی صفر (0) در این مرحله گزینش خواهد شد. 

8- واحد اطلاعات و پاسخگویی به سؤالات در رابطه با این اطلاعیه از این تاریخ لغایت 98/08/26 همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویــی به سؤالات می‌باشد، لذا داوطلبان گرامی می‌توانند در صورت نیاز فقط بـا شماره تلفن‌: 42163-021 تماس حاصل و از مراجعه حضوری در این خصوص جداً خودداری فرمایند.

 

 

دریافت فایل رشته محل های تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۳۵
حافظ

 
❌توضیحاتی در خصوص طرح اقدام ملی کمک به تامین مسکن 
وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی نموده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث 100 هزار واحد مسکونی از این برنامه را در شهرهای کشور با اولویت شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد. شرایط و مشخصات طرح به شرح ذیل است.

❌ضمناً برای شهرهای زاهدان،زابل،خاش ، منطقه ی سرحد تمامی شهرهای جدید سهمیه منظور شده است. ❌

قسمت های شهرستان ایرانشهر ،سرباز ،بزمان،نیکشهر،دلگان،چابهار،فنوج و کلیه شهرهای جدیددرمنطقه ی مکران فعلا امکان ثبت نام وجود ندارد
الف- شرایط متقاضیان:

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۲۳:۳۰
حافظ

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمونهای برگزار شده سال 1398 می رساند، براساس مصوبات بیست و یکمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو و دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی در مورخ 98/08/01 مقرر گردید تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو فقط در آزمونهای زیر و برای پذیرش بهمن ماه براساس برنامه زمانی هماهنگ شامل زمان ثبت نام، انتخاب رشته، اعلام نتیجه و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در هر آزمون صورت پذیرد. لذا برنامه زمانی ثبت نام یا انتخاب رشته و نحوه پذیرش این تکمیل ظرفیت ها در هریک از آزمونها، پس از هماهنگی با زیرنظام های آموزشی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور متعاقباً اعلام خواهد شد.

- آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

- آزمون کاردانی به کارشناسی

- آزمون فنی و حرفه ای

- آزمون جامع علمی- کاربردی

- آزمون سراسری ( فقط برای رشته محل های صرفاً براساس سوابق تحصیلی) 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۸ ، ۱۸:۳۴
حافظ