کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

📌 #تغییر_زمان برگزاری و #تمدید_ثبت_نام در "آزمون جذب اختصاصی طلاب" دانشگاه مذاهب اسلامی به علت وقوع سیل


✍️با عنایت به حوادث جاری شدن #سیل در برخی از استان‌های و با ابراز تأسف از خسارت‌های جانی و مالی هم‌وطنان عزیز، و از طرفی موج عظیم همدلی مردم از جمله حضور طلاب عزیز شیعه و اهل سنت برای امدادرسانی به سیل‌زدگان، دانشگاه مذاهب اسلامی با تغییر زمان برگزاری #آزمون_جذب_اختصاصی_طلاب از 98/02/05 به 98/03/31 موافقت نمود.


🔵همچنین زمان ثبت نام در این آزمون نیز تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه 98 تمدید گردید.


🔻 زمان‌بندی برگزاری آزمون اختصاصی طلاب سال 1398 به شرح زیر تغییر می‌یابد:


🔴 تمدید تاریخ ثبت‌نام تا تاریخ 31/02/98 (این تاریخ به هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد)


🔷تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 

29و98/03/28

🔰تاریخ برگزاری آزمون: 98/03/31



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۰۶:۰۶
حافظ

♦️ثبت نام کارت سوخت آغاز شد.


🔺در اطلاعیه شماره هفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: «با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تمدید شد.


🔺مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.»


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۴۶
حافظ

زمان اعلام نتایج ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 


📋 مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از انتشار نتایج ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در اردیبهشت ماه خبر داد.


💢در حال حاضر اطلاعات مربوط به پاسخنامه ها قرائت شده است و نتایج آزمون ماه آینده اعلام می شود. برخی متقاضیان پس از ثبت نام اقدام به رفع نقایص اطلاعات در باجه های رفع نقص کردند بنابراین برای اعلام نتایج در انتظار تاییدیه برخی مراجع در باره اطلاعات متقاضایان هستیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۵۳
حافظ

ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان تمدید شد.




 مهلت اتمام فرآیند نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان اعم از ثبت‌نام و اعلام نتایج و ثبت‌نام انتقال برون استانی تا ششم اردیبهشت 98 تمدید شد


پیش از این اعلام شده بود، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت درون‌استانی حداکثر تا 31 فروردین 98 و برون‌ استانی حداکثر تا 31 اردیبهشت 98 پایان پذیرد.


نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدا، دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام‌وقت در آموزش و پرورش تا 31 شهریور 98 به‌ موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی از جمله ضوابط و مقررات انتقال دائم اعلام شده است.                                                                              

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۵۹
حافظ

 به گزارش کافی نت فرزاد نقل از سازمان سنجش و آموزش کشور:ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیزی که در اثر جاری شدن سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان‌های کشور دچار آسیب شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون‌های ذیل می‌رساند، با توجه به مشکلات موجود در این مناطق و براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی و در نظرگرفتن وضعیت موجود استان خوزستان و گزارشات وزارت کشور و هلال احمر، شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی علی‌رغم وجود مشکلات اجرایی، تأخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون‌ها، نیاز به تغییر و اصلاح برنامه زمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای شروع سال تحصیلی و مشکلاتی که ممکن است برای داوطلبان سایر مناطق ایجاد کند، در جلسه فوق‌العاده  روز شنبه مورخ 98/01/24، مصوب نمود، زمان برگزاری آزمون‌های تحصیلات‌تکمیلی، بدین ترتیب تغییر ‌یابد:

1- زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد سال 1398 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روزهای 5 و6 اردیبهشت 1398 به روز‌های 23 و 24 خرداد 1398 تغییر ‌یابد. 

2- زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 1398 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روزهای 30 و 31 خرداد 1398 به روز‌های 27 و 28 تیر 1398 تغییر ‌یابد. 

3- زمان برگزاری آزمون‌ دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه‌ی پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان‌پزشکی سال تحصیلی 99-98 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روزهای 12 و 13 اردیبهشت 1398 به روز‌های 30 و 31 خرداد 1398 تغییر ‌یابد. 

شایان ذکر است، آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال 1398 در تاریخ اعلام شده قبلی (13 و 14 تیر ماه 1398) برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۵۴
حافظ

💢 ثبت نام مجدد کنکور ارشد پزشکی از ۲۶ فروردین/ تعویق زمان آزمون


به گزارش کافی نت فرزاد نقل از سازمان سنجش پزشکی :زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از خردادماه به تیرماه ۹۸ موکول شد و داوطلبان در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه (عادی رایگان)، شهریه‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ۳۰ بهمن ۹۷ تا ۱۰ اسفند ۹۷ انجام شد.

محل ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه :کافی نت فرزاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۴۹
حافظ

♦️سازوکار جدید برای افراد فاقد کارت ملی هوشمند


 سازمان ثبت احوال:

🔹کارت‌های ماقبل سال ۹۷ از اعتبار ساقط هستند به همین دلیل ظرف دو، سه روز آینده از نظر حقوقی وضعیت را بررسی خواهیم کرد تا برای افرادی که مراجعه نکردند سازوکاری فراهم شود تا بتوانیم برایشان اوراقی صادر کنیم تا در حین ثبت‌نام آنها در اختیارشان قرار گیرد.

🔹صدور کارت هوشمند با تأخیر انجام می‌شود و آن هم به دلیل مشکلاتی است که در تأمین بدنه کارت همچنان وجود دارد.

محل ثبت نام کارت هوشمند :ایرانشهر کافی نت فرزاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۴۷
حافظ

اطلاعیه ثبت نام نمونه دولتی و استعدادهای درخشان                                                           اعلام زمان پرداخت وجه و تمدید زمان ثبت نام*

اولیاء گرامی؛

دانش‌آموزان عزیز؛

براساس مصوبه جلسه ستاد برگزاری آزمون‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، به دلیل بروز حوادث غیر مترقبه و جاری شدن سیل در برخی از استان‌ها، زمان ثبت‎نام و ویرایش اطلاعات آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی(دوره دوم متوسطه)سال تحصیلی99 –1398،تا روز دوشنبه مورخ 1398/2/2 تمدید شد.

همچنین امکان پرداخت وجه ثبت نام، همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه (یک هفته قبل از برگزاری آزمون)، از طریق همین سامانه فعال خواهدشد. تاریخ برگزاری آزمون 1398/3/31 می­باشد.

تاکید می‌شود کارت ورود به جلسه، صرفاً جهت دانش آموزانی فعال خواهد شد که پرداخت خود را به صورت کامل انجام داده و کد رهگیری دریافت نموده باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۰۵
حافظ


وزارت بهداشت اعلام کرد؛

تعویق ۳آزمون‌ کشوری علوم پزشکی برای کمک به داوطلبان مناطق سیل زده

در اولین نشست شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سال ۹۸ ضمن بررسی گزارش عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸ این معاونت، مقرر شد تا با توجه به شرایط مناطق سیل زده کشور، آزمون‌های علوم پزشکی با تأخیر برگزار شود.


بر این اساس آزمون دکترای تخصصی(PhD) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ 

و آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ تیر ۹۸ 

و آزمون زبان MHLE در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۵۲
حافظ

💢 انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل


 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  

کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است.  

افراد دارای نمره بالاتر ۱۵۰ مجاز به انتخاب رشته  

نمره کل برای هر شرکت کننده از ۶۰۰ درج شده است و داوطلبانی که نمره...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۸
حافظ