کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

نتایج نهایی آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد .

به گزارش کافی نت حافظ به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به مشاهده نتایج خود  اقدام کنند .

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۰ ، ۲۱:۴۷
حافظ

به گذارش کافی نت حافظ به نققل از سازمان سنجش پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1400 و اطلاعیه مورخ 18/08/1400، و با توجه به درخواست شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (1400/08/25) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 02/09/1400 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. 

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند. 

در ضمن متقاضیانی که قبلا ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت نام دریافت نموده اند، نیز می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۰۰ ، ۲۱:۴۴
حافظ