کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: مهارت آموزان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون جامع اول شهریور ماه را از 29 مرداد سال جاری به مدت 3 روز از سامانه هدف دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، براساس اعلام معاونت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت؛ کچوئیان، از برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان ورودی سال های 1396 و 1397 و افراد باقی­­ مانده سال 1395 در اول شهریور ماه سال جاری به طور همزمان در 31 استان کشور خبر داد و گفت: مهارت آموزان می­ توانند با مراجعه به سامانه هدف از فردا سه شنبه 29 مرداد ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

دکترکچوئیان، آغاز فرآیند آزمون جامع روز جمعه را از ساعت 8:30  صبح اعلام و تاکید کرد: درب ورود به محل آزمون از ساعت 8:45  بسته خواهد شد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، نشانی حوزه های برگزار کننده آزمون در کلیه استان ها را بر اساس حوزه انتخابی مهارت­ آموزان بر روی کارت­ های ورود به جلسه قابل رویت خواند و تصریح کرد: علی­ رغم در دسترس بودن سامانه هدف، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا قبل از زمان شروع فرآیند آزمون، به مهارت آموزان توصیه می شود در اسرع وقت برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام و نسبت به شناسایی محل برگزاری آزمون خود از یک روز قبل اقدام کنند.

این مقام مسئول، از برگزاری آزمون در دو بخش کتبی چند گزینه ای و کتبی عملکردی سخن گفت و خاطر نشان کرد:  برای مهارت­ آموزان ورودی سال  1397 تعداد 20 سوال چند گزینه ای مرتبط با مولفه فرهنگی در انتهای دفترچه درج شده است.

 وی، خطاب به این داوطلبان تاکید کرد: به منظور افزایش امتیازات خود در مولفه فرهنگی، پاسخگوی سئوالات باشند.

دکترکچوئیان، زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به سئوالات آزمون را در مجموع 210 دقیقه اعلام و افزود: مدت زمان پاسخگویی به سئوالات تستی و عملکردی به ترتیب 90  و 120 دقیقه است.

استاد دانشگاه، زمان در اختیار قرار گرفتن دفترچه و پاسخنامه سئوالات عملکردی به مهارت آموزان را  50 دقیقه پس از شروع آزمون چند گزینه ای ذکر کرد.

وی، از عدم احتساب نمره منفی برای هر یک از سئوالات آزمون با هدف مراعات حال مهارت آموزان در پنجمین مرحله برگزاری آزمون جامع خبر داد و از مهارت آموزان خواست با توجه به نحوه تصحیح موقعیت­ های عملکردی، برای پاسخ به این موقعیت­ ها دقت کافی داشته باشند.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در ادامه، پاسخ به موقعیت های یک، دو و سه  در پاسخنامه را به ترتیب به رنگ های سبز، قرمز و آبی معرفی کرد.

دکترکچوئیان، به همراه داشتن کیف، موبایل، جزوه و کتاب در آزمون را ممنوع و به منزله تخلف در جلسه آزمون اعلام و تاکید کرد:خروج هر گونه اقلام آزمون از حوزه برگزاری آزمون نیز تخلف است.

دکترکچوئیان تحویل پاسخنامه ها و دفترچه سئوالات به مسئول مربوطه در سالن را ضروری خواند و در پایان تصریح کرد: برای پاسخ به موقعیت های عملکردی سه­ گانه به ازاء هر سئوال، 1 تا 4 صفحه با رنگ مشخص در نظر گرفته شده است و مهارت­ آموزان می توانند با توجه به میزان دانش، ضرورت و خلاقیت خود از چند سطر تا 4 صفحه پاسخگوی سئوالات باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۴
حافظ

انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 98 آغاز شد.

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 98 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند از امشب یکشنبه 20 مرداد ماه تا پایان روز شنبه 2 شهریور ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org   نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل  متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروههای هنر و زبان خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند.

داوطلبانی که رشته / محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی­ یابند ، توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد رشته / محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org   می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

شایان ذکر است نتایج انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هفته سوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

 

 

روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۷
حافظ

✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛ 🔻

1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !
2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !
3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !
4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دارای ظرفیت مازاد هستند ، بلامانع میباشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۸ ، ۰۳:۳۷
حافظ
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۹
حافظ

 ویژه ­نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 با هدف ارائه مطالب مفید و کاربردی درباره انتخاب رشته منتشر و در دسترس علاقه­ مندان قرار گرفت.

علاقه مندان می­توانند این ویژه نامه را از روزنامه­ فروشی­ های سراسر کشور تهیه نمایند.

رئوس مطالب مفیدی که می­توانید در این ویژه نامه مطالعه کنید شامل :

 

مشاور حرفه‌ای کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

آینده‌ای روشن با انتخابی آگاهانه

اشتباه در انتخاب رشته، مشکلات شخصی و اتلاف سرمایه­ های ملّی

مروری بر مهم­ترین اشتباهات داوطلبان در انتخاب رشته سال گذشته

مهم‌ترین ضوابط و نکات مورد توجه در انتخاب رشته آزمون سراسری 1398

بومی پذیری در آزمون سراسری سال 1398

شیوههای پذیرش دانشجو در آزمون سراسری سال 1398

سهمیه­ بندی در آزمون سراسری سال 1398

آشنایی با محتوای کارنامه نتایج علمی آزمون سراسری سال 1398

تصمیم ­گیری خوب، انتخاب رشتة موفق

نگاهی به وضعیت پذیرش در گروه‌های آزمایشی

راهنمای انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 1398

مراحل انتخاب رشته اینترنتی آزمون سراسری سال 1398

آشنایی با روش نمره­ کل سازی در آزمون سراسری سال 1398

سؤالات پر تکرار آزمون سراسری

توصیه‌های حفاظتی به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته

 

 

مطالعه این ویژه ­نامه به داوطلبان، والدین و مشاوران توصیه می­شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۸
حافظ

پیرو اطلاعیه مورخ 97/09/07 این سازمان و بند مربوط به امتیاز حافظان کل قرآن مجید مندرج در دفترچه شماره یک آزمون کارشناسی ارشد سال 1398، بدینوسیله اسامی آن‌ دسته از حافظان کل قرآن مجید (دیپلم و غیردیپلم)  و کارشناسان رسمی علوم قرآنی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 شرکت نموده و حائز شرایط می­باشند، جهت انجام اقدامات بعدی اعلام می­شود. لذا رعایت موارد ذیل برای تمامی داوطلبان گرامی الزامی است:

 

الف) حافظان محترم قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که اسامی آنها در جداول ذیل درج شده است، لازم است مدارک زیر را به آدرس، تهران، شهرک قدس، میدان صنعت، خیابان خوردین، خیابان هرمزان، پیروزان جنوبی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، طبقه 14، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی، کد پستی 64891-14666 تا تاریخ 98/06/01 ارسال نمایند:

الف-1) کپی شناسنامه (صفحه اول و در صورت لزوم صفحه توضیحات)

الف-2) تصویر کارت ملی

الف-3) 2 قطعه عکس 4*3 تمام رخ، تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده)

توجه: حافظانی که علاوه بر اکتساب حد نصاب آزمون ارشد، صحت حفظ آنها توسط سازمان دارالقرآن احراز شود می­توانند چهار ماه پس از ارسال مدارک برای دریافت مدرک کارشناسی خود با در دست داشتن کارت ملی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی مراجعه نمایند.

ضمناً حافظان محترم قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که در آزمون سال 98 شرکت نموده­ اند، در خصوص دریافت هرگونه اطلاعات دیگر از جمله گواهی معدل و تاییدیه تحصیلی، با مرکز مذکور مکاتبه نمایند.

 

ب) حافظان دارای مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی که دارای حداقل مدرک تخصصی درجه 3 حفظ می­باشند، لازم است  برای استفاده از تسهیلات تا تاریخ 98/06/05 مدارک ذیل را به آدرس سازمان سنجش آموزش کشور، صندوق پستی 4378/15875 حوزه معاونت فنی و آماری سازمان  ارسال نمایند:

ب-1) تصویر مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی با گرایشهای علوم قرآن مجید، تفسیر قرآن مجید، فنون قرائت مجید، تلاوت و کتابت قرآن مجید، تربیت معلم قرآن و تربیت مربی عقیدتی سیاسی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث.

ب-2) تصویر مدرک تخصصی صحت حفظ که در دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شده باشد.

ب-3) فهرست رشته­ها و دانشگاهای انتخابی در مجموعه امتحانی الهیات و معارف اسلامی ( کد رشته 1111)- این فهرست از دفترچه شماره 2 آزمون کارشناسی ارشد قابل بهره برداری می باشد.

 

دارندگان دیگر مدارک کارشناسی غیر علوم قرآنی حق استفاده از این تسهیلات را دارا نمی باشند.

حافظان کل قرآن مجید که در سالهای گذشته  از تسهیلات قانون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر استفاده کرده اند، حق استفاده مجدد از این تسهیلات را  نخواهند داشت.


                                                                                         دانلود فرم اسامی

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۱
حافظ

ثبت نام و منابع و زمان برگزاری  آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هفتم به هشتم مدارس تیزهوشان 

تاریخ ثبت نام:

از شنبه 12 مرداد تا پنجشنبه 17 مرداد


ثبت نام از طریق سایت:

hoosh8.medu.ir


زمان آزمون:  جمعه 8 شهریور

راس ساعت 9 صبح


هزینه  ثبت نام: 28 هزار تومان


شرایط ثبت نام:

معدل سالانه پایه هفتم 19 و بالاتر


مواد امتحانی:


1- هوش و استعداد تحلیلی

60 تا سوال در مدت  60 دقیقه


2- استعداد تحصیلی شامل

40 تا سوال با  50 دقیقه زمان

(از کتاب های درسی پایه هفتم):


الف- قرآن و معارف اسلامی

10 تا سوال با ضریب 2


ب - زبان و ادبیات فارسی

10 تا سوال با ضریب 2


ج- علوم تجربی

10 تا سوال با ضریب 3


د- ریاضی

10 تا سوال با ضریب 3


از کل نمرات کسب شده  60 درصد امتیاز کل مربوط به استعداد تحلیلی  و 40 درصد آن مربوط به استعداد تحصیلی می باشد.


اعلام نتیجه: شهریور 98

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۳
حافظ