کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 
▫️از امروز، بخش ارزشیابی اساتید و دریافت کارت امتحان در سامانه آموزشیار فعال شده است.
 
▫️تمامی منوهای سایت برای دانشجویانی که بدهی داشتند، غیرفعال شده و صرفا دو منوی "مدیریت مالی نیم‌سال‌های تحصیلی دانشجو" و "صندوق رفاه" برای تسویه کامل بدهی در دسترس است.
 
▫️مطابق تقویم آموزشی، کلاس‌های ترم تابستان تا ۴ شهریور پایان می‌یابد و امتحانات نیز در بازه ۶ تا ۱۱ شهریور برگزار خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۵
حافظ
📣 آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری  در رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان سال 1400 :
🔹 مهلت انتخاب رشته : از روز پنجشنبه 14 مردادماه  1400 تا پایان روز دوشنبه 18 مردادماه 1400
🔹 انتخاب رشته های پزشکی دانشگاه آزاد همزمان با انتخاب رشنه سراسری انجام می شود و سایر رشته های با آزمون دانشگاه آزاد بصورت جداگانه اعلام و در سایت دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.
🔺 محل ثبت نام : فلکه ایرانپیما کافی نت فرزاد
☎️37224544
📱09159483050
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۱۱
حافظ
جدول زمانی و نکات مهم درباره انتخاب رشته کنکور 1400
 
   بر اساس اعلام سازمان سنجش، مهلت انتخاب رشته : مهلت انتخاب رشته  از روز 14  مرداد ماه  1400  تا پایان روز  18 مرداد ماه 1400 می باشد
    تذکر مهم(سوابق تحصیلی): باتوجه به ارسال آخرین فایل اطلاعات سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 1400/04/31 مبنی بر سوابق (پیش دانشگاهی، ترمیمی، اصلاحی و جامانده) به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی می رساند:
    1- اطلاعات مذکور در سیستم انتخاب رشته بارگزاری شده و به داوطلبان گرامی نمایش داده می شود و داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آنها قبلاً به سازمان واصل نشده بود می توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام نمایند.
    2-  در صورت تغییر نمرات دروس سوابق تحصیلی یا درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی، نمرات سوابق تحصیلی جدید در مرحله گزینش نهایی در صورت داشتن تاثیر مثبت اعمال و کارنامه جدیدی برای مرحله اول صادر نخواهد شد.
مخل انتخاب رشته کافی نت فرزاد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۰۹
حافظ

🔴 انتخاب رشته دانشگاه آزاد آغاز شد

🔹انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی ) از امروز (پنج شنبه، ۱۴ مرداد) آغاز شده و تا ساعت ۲۴ شنبه ۳۰ مرداد ادامه دارد.

🔹 داوطلبان، مراجعه به کافی نت فرزاد مراجعه کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۰۸
حافظ

 

🍀 بسیار مهم قابل توجه کنکوری ها

👈  خرید فیش علاقه مندی به دانشگاه فرهنگیان از طریق سایت سنجش 
http://Sanjesh.org
🔺داوطلبی که فیش را نپردازد به منزله #انصراف از پذیرش برای دانشگاه فرهنگیان تلقی می شود و به هیچ عنوان به مصاحبه دعوت نمیشود ❌

✍️خیلی دقت کنید

🔺اگر مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی  هستید، از طریق سایت سازمان سنجش ، سمت راست ، قسمت خرید کارت اعتباری و سپس کارت اعلام علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان را خریداری کنید ، دقت کنید حتما کد #اعلام_علاقه_ مندی را در انتخاب رشته خود نیز وارد کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۵۴
حافظ

اطلاعیه- قابل توجه مرحله اول قبول شدگان ازمون بهیاری دانش آموزی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
 
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر طی اطلاعیه ای اعلام کرد دانش آموزان قبول شده در مرحله اول ازمون بهیاری در روزهای شنبه (دختران )و یکشنبه مورخ۹ و(پسران) ۱۰ مردادماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۲ جهت ارایه مدارک و مصاحبه حضور یابند
 
مدارک لازم جهت مصاحبه و ثبت نام:
 
۱.یک برگ فتوکپی شناسنامه (چنانچه توضیحات در صفحات دیگر شناسنامه درج شده باشد،ارایه فتوکپی در آن صفحات نیز ضروری است) 
۲.یک برگ فتوکپی مدارک تحصیلی پایه نهم کارنامه و گواهی اشتغال به تحصیل
۳.چهار قطعه عکس۳*۴ تمام رخ
۴.رسید فیش بانکی( فیش واریزی قبلا برای ثبت نام پرداخت شده است)
۵. گواهی حسن اخلاق با درج نمره انضباط
۷. فرم هدایت تحصیلی (متعاقبا ارایه گردد)
 
*محل ارایه مدارک و مصاحبه حوزه شهرستان ایرانشهر:
 
بلوار بلوچ-معاونت اموزشی - سالن کنفرانس
 
محل ارایه مدارک و مصاحبه حوزه شهرستان چابهار :
 
بلوار امام خمینی(ره) جنب درمانگاه سینا دانشکده پرستاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۶
حافظ

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نتایج آزمون بهیاری دانش آموزی بر روی سایت معاونت اموزشی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت

به اطلاع قبول شدگان این ازمون می رساند در تاریخ ۹ و۱۰ مردادماه حوزه شهرستانی ایرانشهر به معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر واقع در خیابان بلوچ و حوزه شهرستانی چابهار به دانشکده پرستاری واقع در خیابان امام خمینی (ره) مراجعه نمایند

ضمنا به اطلاع قبول شدگان میرساند مدارک شناسایی معتبر(شناسنامه) ، کارنامه سال تحصیلی نهم و پرینت قبولی مرحله اول را بهمراه  داشته باشند و دختران در۹ و پسران ۱۰ مراجعه نمایید.
 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۰۵
حافظ

این آزمون در نوبت صبح روزهای چهارشنبه 6 مرداد ماه، پنجشنبه 7 مرداد ماه و جمعه 8 مرداد ‌ماه سال 1400 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. متقاضیان هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در بند 37 تقاضانامه ثبت نامی آنان به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می‌باشد.

لازم به توضیح است کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان از روز یکشنبه 3/5/1400 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. متقاضیان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تبصره: آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه مورخ 6/5/1400 می‌باشد.

1- آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی 1128 (آموزش زبان ژاپنی)، 1129 (زبان و ادبیات اردو)، 1287 (مهندسی طراحی محیط زیست)، 1356 (نمایش عروسکی) و ‌‌1360 (مجموعه موسیقی‌) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا متقاضیان هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

2- محل برگزاری آزمون برای 8 کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی 1149‌،‌1147، 1150‌، 1154، 1155، 1157 ،1158 و‌ 1159 که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از متقاضیان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق درگاه سازمان صادر نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۵
حافظ