کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ اعلام شد
 
مرکزسنجش آموزش پزشکی شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.
 
ثبت نام هر دانشگاه طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ بر اساس اعلام هر یک از دانشگاه های پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه است. تمامی پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۰ ، ۰۰:۰۸
حافظ

 اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد سال 1400 :
🔹 نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته با آزمون و بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) در رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان خارجی اعلام شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۰ ، ۰۶:۵۵
حافظ

📣 اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان خارجی سال 1400 :
🔹 به اطلاع پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، مراکز آموزشی دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی)، همچنین رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 1401-1400 می‌رساند، نتایج آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این ‌سازمان منتشر گردید.
🔹 پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، ضرورت دارد ابتدا به سایت دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه ‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق روزهای تعیین شده براساس حروف الفبا از 6 مهرماه لغایت 10 مهرماه برای ثبت‌نام در محل قبولی اقدام نمایند. 
🔹 لازم بذکر است پذیرفته شدگان دانشگاه ها می توانند به منظور ثبت نام غیرحضوری به کافی نت مراجعه نمایند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۰ ، ۰۶:۵۴
حافظ