کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ که در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت نموده اند، می توانند از امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه تاساعت ۲۴ روز شنبه ۵ مرداد ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۲
حافظ


نتایج پذیرش دانش آموزان متقاضی مدارس نمونه ،پایه هفتم اعلام شد.

متقاضیان جهت اطلاع از وضعیت پذیرش به سایت ثبت نام(۷۸.۳۸.۱۱۴.۱۰۶/mot1) مراجعه و از قسمت اعلام نتیجه با وارد نمودن کد ملی و منطقه مورد تقاضا اقدام نمایند.


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۱
حافظ

 پیرو اطلاعیه مورخ 98/04/02 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ سراسری‌ سال 1398 که در جلسه آزمون حاضر بوده و مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم هستند، می‌رساند، سوابق تحصیلی آنها از تاریخ 98/04/20 برای مشاهده بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد. لذا داوطلبان لازم است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق تحصیلی، حداکثر تا تاریخ 98/04/23 برای پیگیری و اصلاح مغایرت به مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۳
حافظ
زمانبندی انتخاب واحد
عنوان تاریخ
انتخاب واحد 98/04/15 تا 98/04/20
شروع کلاس ها 98/04/22
پایان کلاس ها 98/05/31
امتحانات 98/06/02 تا 98/06/09
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۰:۴۷
حافظ

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه متقاضیان، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 می‌رساند، برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه نمایند. داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نمایند. 

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام نمایند.

1- دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها می‌باشد، از روز دو‌شنبه مورخ 98/04/17 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است. 

2- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره 2 قرار دارد) درج نمایند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز  چهار‌شنبه مورخ 98/04/19 لغایت ساعت 24:00 روز یکشنبه مورخ 98/04/23، برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی (حداکثر 100 کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند. بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید 15 رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۱
حافظ

ثبت‌نام آزمون استخدامی آتش‌نشانی

 : 🗓 تقویم آزمون استخدامی:

.

1. زمان ثبت نام : تا 19 تیرماه 1398

2. زمان کارت ورود به جلسه : از روز دوشنبه 14 مردادماه 1398

3. برگزاری آزمون : ساعت 9 صبح روز جمعه 18 مردادماه 1398


مدارک مورد نیاز:

🔸 عکس

🔸 کارت ملی

🔸 شناسنامه

🔸 کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی

🔸 گواهینامه رانندگی

🔸 مدرک تحصیلی

🔸 کد پستی محل سکونت .

__________

. 💻کافی نت فرزاد



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۶:۴۳
حافظ

باسلام و احترام


باتوجه به نزدیک شدن ایام آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ و رقابت داوطلبین عزیز حوزه مناطق تحت پوشش دانشگاه شهرستانهای ( ایرانشهر ، مهرستان  ، سرباز ، دلگان ، فنوج ، نیکشهر ، قصرقند ، کنارک ، چابهار ، بمپور ) 


و نظر به کمبود نیرو در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی ( اورژانس ۱۱۵ ) و عدم وجود فارغ التحصیل جهت استخدام ، لذا از اولیا محترم دانش آموزان تقاضا میشود در ایام انتخاب رشته یکی از گزینه های انتخابی ( رشته فوریتهای پزشکی مقطع کاردانی ناپیوسته  یا کارشناسی ) را انتخاب نمایند .


محمود رضا ناصح

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۱
حافظ



به استناد سهمیه استخدامی شماره ۷۱۱۳۰۴ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و مجوز شماره ۲۲۵۷ مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های سراسر کشور، آزمون استخدامی کتبی و عملی برای انتخاب افراد واجد شرایط بر اساس مندرجات دفترچه راهنما برگزار می‌گردد.


تاریخ شروع ثبت‌نام : دوشنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۹۸

تاریخ برگزاری آزمون : جمعه ۱۸ مردادماه ۱۳۹۸

                                                                         دانلود دفترچه

کافی نت فرزاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۸ ، ۰۹:۳۷
حافظ
      بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بمنظور تأمین نیروی مورد نیاز و خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، برای تصدی عنوان شغلی متصدی امور بانکی از داوطلبان زن و مرد متعهد و علاقمند به ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار و به تعداد محدود دعوت به همکاری می‌نماید. 
داوطلبان محترم واجد شرایط ذیل می‌توانند بمنظور ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در آزمون استخدامی، به سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir مراجعه نمایند.

شرایط عمومی
۱. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی
۲. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران 
۳. عدم وابستگی به گروههای محارب و معاند جمهوری اسلامی ایران 
۴. عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
۵. تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک 
۶. عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تأیید مراجع ذیصلاح، که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. 
۷. عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان‌ها
۸. ارایه کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
تبصره ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ باشد.
تبصره ۲: بکارگیری دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، درصورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تأیید مراجع پزشکی مورد نظر بانک بلامانع خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۸ ، ۰۹:۰۹
حافظ

قابل توجه دانشجویان متقاضی ترم تابستان

بازه زمانی درخواست ترم تابستان :

 1398/03/26 لغایت 1398/04/2

 

بازه زمانی تحویل فرم ترم تابستان(آموزش کل- واحد خدمات آموزشی) :

(×××مراجعه به واحد خدمات آموزشی پس از تایید گروه مربوطه×××)

 1397/03/28 لغایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۱
حافظ