کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

حافظ گرامی سلام

با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه زمانبندی جدید پانزدهمین دوره آزمونهای ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح ذیل اعلام می گردد:

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول:1399/04/17 لغایت 1399/04/26ازطریق همین درگاه

آزمون مرحله اول: ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1399/04/27

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۱۷
حافظ

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمود علیزاده با اشاره به مصوبات هفدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که به تایید ریاست محترم جمهوری رسیده و برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: طبق این مصوبه موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و مالیات برارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن از 99/2/1 لغایت 99/4/31 بوده است، به مدت دو ماه و حداکثر تا پایان شهریورماه سال 1399 تمدید می شود و کلیه احکام قانون مرتبط، بر این تمدید مترتب است.

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور افزود: به این ترتیب برای تسلیم اظهارنامه عملکرد موضوع ماده 100 قانون مالیاتهای مستقیم، اشخاص حقیقی یا صاحبان مشاغل تا 31 مرداد ماه سال جاری و اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری جهت تسلیم اظهارنامه مالیاتی موضوع ماده 110 قانون مالیاتهای مستقیم تا 31 شهریور سال 99 مهلت خواهند داشت.

وی با بیان این که طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده نیز تمدید شد، اظهارداشت: باتوجه به اینکه موعد ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره بهار 1399 تا 15 تیرماه است، این دسته از مودیان محترم نیز تا 15 شهریورماه 1399 مهلت دارند اظهارنامه ارزش افزوده این دوره خود را تسلیم کنند.

علیزاده تصریح کرد: رسیدگی اظهارنامه های مالیاتی مربوط به عملکرد سال 1397 و 1398 نیز به مدت دو ماه تمدید خواهد شد.

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور همچنین خاطرنشان کرد: مهلت تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر بر تشکیل مجمع عمومی شرکت های سهامی عام که تا پایان تیرماه 1399 باید مجامع خود را برگزار نمایند نیز به مدت 2 ماه تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه سقف مهلت تا 31 شهریور ماه می باشد، لذا مهلت های مقرر برای آن گروه ازمودیان مالیاتی که مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی آنها 99/6/31 باشد، با عنایت به اینکه سقف مهلت تا پایان شهریورماه سال جاری می‎باشد از مهلت تمدید مقرر این مصوبه برخوردار نخواهد بود.

 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۵۸
حافظ

پیرو انتشار جداول حاوی برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ های 98/07/23 و 98/12/25 به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای سراسری سال 1399 می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، و همچنین براساس جلسه مورخ 99/02/14 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال 1399 این سازمان به شرح جدول زیر مورد تصویب قرار گرفت.

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخ های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

نام آزمون تاریخ برگزاری
دکتری (ph.D) پنجشنبه 99/04/26
کارشناسی ارشد ناپیوسته پنجشنبه 99/05/02 و جمعه 99/05/03
سراسری پنجشنبه 99/05/30 و جمعه 99/05/31
فنی و حرفه ای جمعه 99/06/14
کارشناسی ناپیوسته جمعه 99/06/14

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۵۶
حافظ

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز یک‌شنبه مورخ 99/03/11 آغاز و تا روز یکشنبه مورخ 99/03/18 ادامه خواهد یافت.

 بر این اساس ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان می بایست همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ 99/03/11 در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه نمایند.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۴۹
حافظ

 


*ارزش روز سهام عدالت چقدر است/ پرسش‌های متداول مردم در مورد سهام*

سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی اقدام به پاسخ به سوالات متداول پیرامون موضوع آزادسازی و مدیریت سهام عدالت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، این سازمان به منظور فرهنگ سازی بهتر و پاسخ به ابهامات و پرسش‌های موجود در زمینه آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی سازی اقدام به انتشار مطلبی شامل مهمترین پرسش‌های متداول قابل طرح در این زمینه و پاسخ به آن‌ها به شرح زیر کرده است:

*۱- تعداد کل سهامداران عدالت چه تعداد است؟*

ج: تعداد کل سهامداران سهام عدالت در تاریخ ۱۷/۰۲/۱۳۹۹ عبارت است از ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر

*۲- ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟*

ج: کل ارزش روز سهام عدالت در تاریخ ۱۷/۰۲/۱۳۹۹، رقم ۴.۹۱۱.۹۷۴ میلیارد ریال است.

*۳- آیا برنامه‌ای برای ورود شرکت‌های غیر بورسی به بورس دارید؟ چه برنامه ای؟ و تا چه زمانی انجام می‌شود؟*

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۵۹
حافظ

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 آغاز و تا روز ‌سه‌شنبه مورخ 99/02/23 ادامه خواهد یافت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی:  www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند. با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان می بایست همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه نمایند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۴۳
حافظ