کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

تقویم آموزشی نیمسال اول 00-99

انتخاب واحد: 1399/05/30 لغایت 1399/06/03

زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان به شرح ذیل می باشد:

1399/05/30 لغایت 1399/05/31:
ورودی های 96 و ماقبل

1399/06/01 لغایت 1399/06/02:
ورودی های 98 و ماقبل

دوشنبه مورخ 1399/06/03:
ورودی های 98 و ماقبل

کافی نت فرزاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۳۲
حافظ

به اطلاع همه متقاضیان گرامی که‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1399 ثبت‌‌نام‌ نموده‌­اند می‌رساند آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه مورخ 99/05/29 ، داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج­شنبه مورخ 99/05/30 ،  داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ 99/05/31 و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در صبح روز شنبه مورخ 99/06/01 در 392 شهرستان و بخش مختلف کشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد. کارتهای‌ شرکت در آزمون برای‌ همه داوطلبان‌ آزمون‌ سراسری سال 1399 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی درگاه اطلاع­رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی "مطابق بند «ب» این اطلاعیه" به حوزه ­های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمایند.

الف- نحوه‌ و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

 کارتهای‌ شرکت در‌ آزمون‌ همه داوطلبان‌ گروههای‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبانهای خارجی‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 99/05/28 لغایت روز چهار­شنبه مورخ 99/05/29 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع ­رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا همه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام نمایند. داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است. لذا همه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

یادآوری مهم: چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت­نام اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند. لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم می­باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

ب- محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

 باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از روز سه شنبه مورخ 99/05/28 شروع به فعالیت خواهند نمود. محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون همه داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبانهای ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند 44 تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص‌کرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 و 3 این اطلاعیه می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۳۷
حافظ


زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ، شنبه و یک شنبه  ۲۵ و ۲۶ ام مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در محل واحد انتظامات کارخانه گسترش صنایع بلوچ میباشد.

به استحضار کلیه داوطلبینی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در وبسایت شرکت گسترش صنایع بلوچ  و تحویل مدارک اقدام نموده اند میرساند در روزهای شنبه و یک شنبه مورخه ۲۵ و ۲۶ ام مرداد ماه با در دست داشتن کارت شناسایی عکس دار نسبت به تحویل کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند در محل واحد انتظامات کارخانه اقدام نمایند.

لازم بذکر است که زمان برگزاری آزمون روز ۲ شنبه مورخه ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ساعت ۸ صبح میباشد.

بدیهی است عدم دریافت کارت ورود به جلسه به منزله انصراف از شرکت در آزمون استخدامی بوده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۹ ، ۰۷:۵۶
حافظ


🔹بانک رفاه کارگران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بانک از میان افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی جهت شغل بانکدار (تحویلدار شعبه) و کارشناسی ارشد جهت بکارگیری در مشاغل تخصصی، در استان تهران و سایر استانها، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری، پس از تایید صلاحیتهای عمومی (گزینش)، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمانی، به صورت «قراردادی» دعوت به همکاری نماید.
🔻شرایط
🔹عنوان شغلی : بانکدار (تحویلدار شعبه) ،مشاغل تخصصی
🔹مقطع تحصیلی : کارشناسی، کارشناسی ارشد
🔹جنسیت: خانم/آقا
🔸زمان ثبت نام : 12 تا 22 مرداد ماه 99

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۱
حافظ

شروع ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کشور سال 99

📋کاربران عزیز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال 99 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز گردید.

🔻شرایط
🔹رشته های شغلی : در دفترچه آزمون ذکر شده است
🔹مقطع تحصیلی : دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری
🔹جنسیت: خانم/ آقا

🔸زمان ثبت نام : از 13 تا 19 مرداد 99
🔸زمان آزمون : روز جمعه 14 شهریور ماه 99

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۰
حافظ

سازمان تامین اجتماعی استخدام می‌کند.

ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از 13 مرداد ماه آغاز می‌شود. این آزمون با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ثبت نام برای شرکت این آزمون از روز 13 مردادماه و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع می‌شود و داوطلبان تا روز 23 مرداد ماه برای ثبت نام مهلت خواهند داشت. شرایط شرکت در این آزمون و همچنین رشته‌های شغلی و سایر اطلاعات مورد نیاز همزمان با شروع ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۹
حافظ

🔹کارت شرکت در آ‌زمون داوطلبان کارشناسی ارشد از امروز دوشنبه 13 مرداد 99 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت قرار گرفت.

🔸این آزمون در نوبت صبح روزهای پنجشنبه مورخ 16 مرداد ماه، جمعه مورخ 17 مرداد ‌ماه و شنبه 18 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۲۸
حافظ
 
✳️در چارچوب قوانین و مقررات جاری و به منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت گسترش صنایع بلوچ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با سازمان مدیریت صنعتی درنظر دارد 50 نفر نیروی انسانی (مرد) مورد نیاز شرکت گسترش صنایع بلوچ (ایرانشهر) جهت سالن ریسندگی و 195 نفر نیروی انسانی (مرد) جهت سالن بافندگی را به شرح ذیل، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه تخصصی، بررسی مدارک، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد قانون کار (تأمین اجتماعی) استخدام نماید.
۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۰۴
حافظ

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی مهر ماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، با توجه به مصوبه جلسه مورخ 99/4/24 شورای سنجش و پذیرش در خصوص زمانبندی جدید ثبت نام و اعلام نتایج رشته /محل های با پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است از روز یکشنبه مورخ   99/5/5 آغاز و تا پایان روز یکشنبه مورخ  99/6/2 ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 5 مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org    ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته  اقدام نمایند .

کافی نت فرزاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۱
حافظ
وزارت آموزش و پرورش بخشنامه جذب سرباز طلبه را ابلاغ کرد؛ اولویت حضور این افراد در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی و تدریس درس پرورشی است.
 
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بخشنامه جذب سرباز طلبه برای سال تحصیلی 1400-1399 به استان‌ها ابلاغ شد و در این بخشنامه تأکید شده است: اولویت خدمت وظیفه این افراد در آموزش و پرورش، به منظور فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی و تدریس درس پرورشی است.
 
در این بخشنامه آمده است:
 
در اجرای مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسری مقررات خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی،  فرهنگی و  تبلیغی در وزارت آموزش و پرورش و با توجه به مجوز مورخ 6 اردیبهشت ستاد کل نیروهای مسلح و نامه مورخ 13/03/1399 13 خرداد 99 مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در نظر است همانند سنوات گذشته جمعی از روحانیون، دوران خدمت وظیفه خود را در فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و امور فرهنگی به انجام برسانند.
 
بر این اساس سهمیه آن استان برای جذب و سازماندهی روحانیون وظیفه در سال تحصیلی 1400-1399  با توجه  به موارد ذیل تعیین می‌شود.
شرایط فردی:
 
دارا بودن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه
 
برخورداری از توانایی جسمی لازم برای انجام ماموریت‌های محوله
 
 تعهد به انجام ماموریت‌های محوله در طول دوران خدمت سربازی
 
ملبس بودن به لباس روحانیت و تعهد به رعایت سایر شئونات روحانیت
 
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزه
 
*امکان تدریس در 7 درس*
 
با رعایت اولویت درس پرورشی و با در نظر گرفتن محدودیت‌های تامین منابع انسانی هر استان می‌تواند حداکثر 12 ساعت از ساعات موظف سربازان طلبه را در تدریس دروس هفتگانه "آموزگار ابتدایی، تاریخ، دبیری فلسفه، دبیری معارف اسلامی، ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و دبیری عربی" بر حسب نیاز استان استفاده کند.
 
اولویت محل خدمت این افراد مدارس با نیازهای خاص فرهنگی تربیتی و مدارس شبانه‌روزی و مناطق محروم خواهد بود.
 
ساعت کار موظف افراد متناسب با فعالیت واحد آموزشی در طول هفته خواهد بود.
 
حقوق ماهیانه افراد بر اساس دستورالعمل‌های دفتر حفاظت آزاد اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا، ستاد کل نیروهای مسلح و مرکز مدیریت حوزه علمیه پرداخت می‌شود.
 
مدت خدمت وظیفه در آموزش و پرورش 24 ماه است و برای افرادی که در بین سال تحصیلی منتزع شده یا مرتکب غیبت غیرموجه بیش از یک ماه شوند گواهی انجام وظیفه صادر نمی‌شود.
 
انجام خدمت وظیفه بر اساس این بخشنامه، صرفاً  محدود به مدت یاد شده است و با انقضای آن باید از ادامه خدمت جلوگیری به عمل آید؛ در ضمن انجام خدمت وظیفه هیچ‌گونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نخواد کرد.
 
به کارگیری مشمولان در شهرهای قم، مشهد و اصفهان مجاز نبوده و امکان صدور ابلاغ برای آنان در ممناطق فوق مقدور نیست ضمناً تعیین محل خدمت سربازان طلبه باید خارج از محل اشتغال به تحصیل آنان باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۶
حافظ