کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

🔷تغییر زمان برگزاری و همچنین اعلام شرایط بومی گزینی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال ۹۹
پیرو اطلاعیه مورخ 99/07/03، بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ ۱۶‌‌‌‏/0۶‌‌‌‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/07/27 سازمان اداری و استخدامی کشور (تصویر مصوبه مندرج در ذیل این اطلاعیه) به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند: 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۹ ، ۲۰:۱۹
حافظ

به اطلاع متقاضیان پذیرفته ‌شده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، مجازی، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 می‌رساند که همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست با در دست داشتن مدارک لازم مندرج در بند «ب» این اطلاعیه و مطابق جدول برنامه زمانی ذیل به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه ضرورت دارد ابتدا در تاریخ 99/07/27 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه ‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده طبق جدول مندرج در فایل اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۶
حافظ

کرونا هنوز پیچیده تر و مسری تر از قبل جولان می دهد؛ زندگی مسالمت آمیز با آن چیزی است که مسوولان بر آن تاکید می کنند؛ در عین حال شهروندان برای گذران زندگی خود و تداوم کسب و کار و اقتصاد خانواده مجبور به مراودات اجتماعی هستند لاجرم مناسب ترین راه حل کاهش تجمعات استفاده از بستر الکترونیک و مدیریت زمان خدمت رسانی به مردم است.

در حالیکه کرونا همچنان سایه سنگینی بر جامعه دارد ،  بهترین راه مبارزه با آن استفاده از ماسک، شست وشوی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی است و  بهترین راه حل اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی بهره مندی از خدمات الکترونیکی است که بسترهای مناسبی برای آن فراهم شده است.

چگونه بدون مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور و یا ارسال مکاتبات از طریق دفاتر پیشخوان و یا پستی درخواستهای خود را ارسال کنیم؟

باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۶
حافظ
📢 کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت منتشر شد :
🔹 آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی در دو نوبت صبح (ساعت ۸:۳۰) و عصر (ساعت ۱۴) روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه ۹۹ برگزار می شود.
🔹 کارت ورود به جلسه آزمون از امروز ۲۰ مهر در دسترس داوطلبان قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ مهر فرصت دارند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. 
🔺 نشانی : فلکه ایرانپیما روبروی فروشگاه رفاه نبش معلم یک کافی نت فرزاد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۰۶:۵۰
حافظ
 
✅   زمان دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه های علوم پزشکی
 
📋 زمان دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ 99/07/20 لغایت ساعت 24 مورخ 99/07/22 خواهد بود.
 
💢 آزمون در دو نوبت صبح (ساعت 8:30) و عصر (ساعت 14) روز پنجشنبه مورخ 99/07/24 در حوزه های امتحانی اعلام شده در متن اطلاعیه برگزار خواهد شد.
محل دریافت کارت ورود به جلسه :ایرانشهر کافی نت فرزاد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۲
حافظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۴
حافظ

🔴ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از فردا آغاز می‌شود

🔹  تسهیلات مرحله جدید به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته و حداکثر ۱۰۰۰ فقره با نرخ ۱۰ درصد است.
🔹  دوره اقساط تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ۶۰ ماهه (۵ سال) بوده و برای آن دسته از افرادی اجرا می‌شود که صرفاً ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری باشند. #ثبت_نام #وام_ازدواج

👑💍 ثبت نام وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی
⚡️در صورت داشتن ایثارگری این مبلغ دو برابر می شود⚡️

📣 مدارک لازم جهت ثبت نام: کارت ملی زوجین + شماره تلفن + آدرس و کد پستی + مشخص نمودن بانک و شعبه مورد نظر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۹ ، ۲۱:۳۷
حافظ
♨️📢 اطلاعیه سازمان سنجش درباره هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 99
 
📋پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال 1399 و با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون استخدامی مذکور می رساند:
 
🔸بر اساس قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/06/16 مجلس شورای اسلامی مبنی بر « اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها » به متقاضیان محترم ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.
 
💢بدیهی است زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۹ ، ۱۴:۰۴
حافظ