کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در برنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 می‌رساند ثبت‌نام از روز یکشنبه به تاریخ 1403/03/27 آغاز و تا روز یکشنبه به تاریخ 1403/04/03 ادامه خواهد یافت. متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است.
ضمناً متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام نمایند. زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است از روز یکشنبه به تاریخ 1403/03/27به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
شرایط ثبت‌نام‌:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۳ ، ۰۸:۴۵
حافظ

🔻نکات مهم دفترچه فرهنگیان

📌در پذیرش بومی ، داوطلبان همان استان یا شهرستان مربوطه مجاز به انتخاب آن کد رشته محل خواهند بود.

📌در گزینش آزاد ، بدون توجه به سهمیه منطقه ، صرفاً براساس نمره و ظرفیت کد رشته امکان انتخاب وجود دارد.

📌فرصت انتخاب رشته از 8 خرداد تا 12 خرداد است.

📌اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نیمه دوم خرداد خواهد بود.

📌اعلام قبولی نهایی فرهنگیان ، نیمه اول مرداد سال 1403 و قبل از اعلام نتایج است.

📌ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان ، اواخر شهریورماه خواهد بود.

📌حداکثر سن فرهنگیان 24 سال است ! یعنی متولدین نیمه دوم سال 1379 و بعد از آن.

📌تحت هیچ شرایطی انتقالی انجام نمی شود.

📌امکان انتخاب 75 کد رشته محل وجود دارد.

📌ایثارگران برای قبولی در هر کد رشته محل باید حداقل 70% نمره آخرین فرد پذیرفته شده را کسب کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۱۸
حافظ

❇️ آغازانتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم کنکور سال ۱۴۰۳

انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم کنکور سال ۱۴۰۳ برای انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ فعال می شود.

به دنبال انتشار اطلاعیه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ در خصوص انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ فعال خواهد شد و تا روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
بر این اساس ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۳ ، ۰۹:۳۲
حافظ

🔴 تغییر زمان برگزاری آزمون جامع دکتری ۱۴۰۳

آزمون جامع دکتری نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ که برای روزهای ۱ تا ۳ خردادماه ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده بود، به روزهای ۸ تا ۱۰ خردادماه موکول شد.

همچنین آزمون‌های شفاهی گروه‌های آموزشی که آزمون کتبی آن‌ها برگزار شده است، مطابق زمان‌بندی اعلام شده، در هفته آینده برگزار می‌شود.

لازم به ذکر‌ است که جدول زمان‌بندی آزمون شفاهی سایر گروه‌های آموزشی که آزمون کتبی آن‌ها طبق این اطلاعیه به تعویق افتاده است، متعاقباً از طریق واحد دانشگاهی اعلام خواهد شد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۰۳ ، ۰۰:۵۶
حافظ

🔴#فوری مهلت دوباره برای ثبت‌نام کنکور

سازمان سنجش: با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور، مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری در روزهای ۶ و ۷ خرداد فراهم خواهد شد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۰۳ ، ۰۰:۵۵
حافظ

🔴 تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

🗓 نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۲:

▫️ پایان کلاس‌ها:
          ┤ غیرپزشکی ۳۱ خرداد
          ┘ پزشکی ۷ تیر

▫️ تاریخ امتحانات:
          ┤ غیرپزشکی ۲  لغایت ۱۴ تیر
          ┘ پزشکی ۹ لغایت ۲۱ تیر

🗓 ترم تابستان ۱۴۰۳:

▫️انتخاب واحد: ۱۶ لغایت ۲۱ تیر
▫️شروع کلاس‌ها: ۲۳ تیر
▫️پایان کلاس‌ها: ۲۵ مرداد
▫️تاریخ امتحانات: ۲۷ مرداد تا ۱ شهریور

✅ cof.hafez

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۰۳ ، ۰۰:۵۵
حافظ

به اطلاع همه متقاضیان آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.»  (نیمه‌متمرکز) سال 1403 می‌رساند باتوجه به ابلاغیه تاریخ 1403/02/26شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه اعمال حدنصاب نمره مرحله دوم مصاحبه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به صورت زیر اعلام می‌شود:
«دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در پذیرش آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.»  (نیمه‌متمرکز) از سال 1403 به بعد برای نمره نهایی پذیرش که شامل مجموع نمرات آزمون متمرکز، سوابق آموزشی، پژوهشی، فناوری و مصاحبه و همچنین طرح‌واره (در رشته‌محل‌های پژوهش‌محور) است و مطابق ماده پنج قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 1394/12/18مجلس شورای اسلامی محاسبه می‌شود، اختیار دارند حدنصاب نمره برای هر کدرشته‌محل تعیین کنند و سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مکلف است در پذیرش نهایی حدنصاب مذکور را اعمال نماید».
بنابراین علی‌رغم توضیحات مندرج در دفترچه‌های آزمون مذکور، نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم بر اساس مصوبه جدید صورت خواهد گرفت. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۳۵
حافظ

با عرض تسلیت شهادت خادم الرضا رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، به اطلاع داوطلبان عزیز آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم ) می‌رساند، با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون مذکور به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای 21 و 22 تیرماه سال 1403 موکول گردید. جزئیات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۳۱
حافظ

با عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، پیرو اطلاعیه تاریخ 1403/03/01و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) به‌تاریخ 1403/01/06، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون می‌رساند، با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون مذکور به روزهای 21 و 22 تیرماه 1403 و درخواست مکرر داوطلبانی‌ که تا تاریخ تعیین شده (1403/01/30) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده که صرفاً در روزهای یکشنبه و دوشنبه به‌تاریخ‌های 06 و 1403/03/07 بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تاخیر اقدام نمایند. 
لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعۀ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌ تاریخ 1402/12/26 که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمایند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. 
ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند در این مرحله به هیج عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۲۳
حافظ