کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت
دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۶ ب.ظ

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری دانشگاه ولایت ایرانشهر

با تبریک قبولی شما در دانشگاه ولایت و با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما به اطلاع می رساند ثبت نام در دو مرحله غیر حضوری و حضوری انجام خواهد شد. در مرحله غیر حضوری بایستی به سامانه های معرفی شده مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات درخواستی کد رهگیری دریافت کنید و آن را چاپ نمایید. در مرحله دوم مدارک چاپ شده مرحله قبلی را به همراه سایر مدارک مندرج در اطلاعیه طبق جدول زمان بندی شده بایستی به دانشگاه مراجعه و تحویل دهید .
ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۲

شروع ثبت نام غیر حضوری از روز دوشنبه 17 مهر 1402 به مدت 7 روز

شروع ثبت نام حضوری از شنبه 22 مهر  لغایت چهارشنبه 26 مهر 1402 می باشد.

دانشجوی گرامی ؛

ضمن تبریک قبولی جنابعالی در این دانشگاه جهت تسهیل در روند ثبت نام دو مرحله پیش بینی شده است:

مرحله اول (غیرحضوری ) - طبق راهنمای ذیل ابتدا به سامانه های ذکر شده جهت دریافت معافیت تحصیلی ، تکمیل کارنامه سلامت روان و کارنامه سلامت جسم و پیش ثبت نام در سامانه گلستان به وب سایت های مشخص شده مراجعه نمایید. پس از اتمام کار در سامانه ها کد رهگیری را دریافت و چاپ کنید.دقت داشته باشید بایستی کد رهگیری چاپ شده  را در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه تحویل کارشناسان ثبت نام دهید.

همچنین بایستی فرم های ذیل را دانلود نموده و پس از چاپ ، آن را تکمیل و امضا نمایید و به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل دهید.

مرحله دوم (مراجعه حضوری) - (درساعات اداری) به دانشگاه و تحویل مدارک طبق چک لیست و مطابق با جدول زمان بندی شده

چند نکته مهم :

  1. مدارک مورد نیاز اعم از پرینت ها، کپی ها، پشت نویسی عکس ها و سایر مدارک مورد نیاز را حتماً قبل از مراجعه به دانشگاه آماده نمایید تا در زمان تحویل مدارک  با کمترین معطلی روبرو باشید و ثبت نام شما به سهولت انجام پذیرد. (توصیه می­ شود یک نسخه کپی برابر اصل از مدارک را نزد خودتان نگهداری کنید. بعد از تحویل مدارک به دانشگاه امکان تهیه کپی از مدارک نیست).
  2. کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه در پیام رسان ایتا با عنوان "کانال خبری دانشگاه ولایت"  با نشانی https://eitaa.com/velayatuniversity (@velayatuniversity) می باشد که لازم است تمامی دانشجویان در این کانال عضو شوند. کلیه اطلاع رسانی ها از طریق کانال دانشگاه انجام خواهد شد. 
  3. مجددا تاکید می شود کلیه فرم ها بایستی چاپ  شده و پس از امضا همراه با کد رهگیری سامانه های معرفی شده و با سایر مدارک مندرج در چک لیست در مراجعه حضوری تحویل داده شود .

مرحله اول: ثبت‌نام الکترونیکی

   مدارک موردنیاز:

  1. هشت قطعه عکس 4*3 تمام‌رخ تهیه‌شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی
  2. کپی از تمام صفحات شناسنامه
  3.  کپی کارت ملی پشت‌ورو

مدارک تحصیلی ثبت نامی:

1- فارغ‌التحصیلان نظام آموزشی جدید دارای دیپلم دوره دوم متوسطه (3–3–6) شامل مدارک زیر:

  • الف) اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تایید اداره آموزش‌وپرورش شهرستان محل اخذ مدرک رسیده باشد.)
  •  ب) فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم) با مهر و امضاء و مهر  
  •   پ) اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه ­های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره  آموزش‌وپرورش

2- فارغ‌التحصیلان سالی واحدی یا ترمی واحدی با مدرک پیش ­دانشگاهی شامل مدارک زیر:

  • الف) اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی
  • ب) اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه
  • ت) اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه
  • ث) اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی

3- فارغ‌التحصیلان دارای دیپلم نظام قدیم شامل مدارک زیر:

  • الف) اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دبیرستان
  • ب) گواهی تحصیلی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم
  • پ) اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم

4-مدرک کاردانی (در صورت فارغ‌التحصیلی در مقطع کاردانی)

نکته1: کد رهگیری رسید تأییدیه تحصیلی

دانشجو باید در فرایند ثبت‌نام به‌صورت آنلاین مشخصات مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه نظام (3-3-6) یا مدرک پیش‌دانشگاهی سالی واحدی یا ترمی واحدی خود را در آدرس https://emt.medu.ir تکمیل وکد پیگیری دریافت شده را در سامانه جامع آموزشی گلستان در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل مدارک حضوری به دانشگاه تحویل نماید.

 

تذکر مهم:

تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هریک از رشته های تحصیلی تا تاریخ 31/06/402 می باشد. در غیر اینصورت قبولی فرد باطل خواهد بود.

نکته 2: تعیین وضعیت نظام وظیفه آقایان

  • آقایان در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باید آن را اسکن و بارگذاری نمایند.
  • سایر دانشجویان پسر برای درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه http://Sakha.epolice.ir اقدام نموده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تایید شرایط اولیه) آن را در سامانه گلستان دانشگاه ولایت در روز ثبت نام غیرحضوری اسکن و بارگذاری نماید.(لازم بذکر است جهت ورود به سامانه نظام وظیفه کد ملی و کد سخا (اخذ شده از پلیس +۱۰) نیاز می باشد.
  • تذکر: پذیرفته‌شدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است با مراجعه به مراکز پلیس 10+ نسبت به ثبت درخواست ترخیص و معافیت اقدام نمایند.

دریافت فرم‌های مورد نیاز:

دریافت مجموعه فرم ها به صورت یکجا

فرم تعهد آموزش رایگان (به صورت الکترونیکی در سیستم گلستان و در صورتی که پذیرفته شده دوره روزانه باشید)

سایر فرمهای داخل سیستم گلستان ( در صورتی که مربوط به شما باشد)

  • انجام ثبت‌نام الکترونیکی

پس از مطالعه راهنمای ثبت نام الکترونیکی، با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود (سامانه گلستان)، در تاریخ های مشخص شده نسبت به انجام ثبت‌نام الکترونیکی (غیر حضوری) و دریافت پرینت رسید (گزارش 1800) ثبت‌نام اقدام نمایند.

تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه گلستان انجام می ­پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم‌ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به‌ صورت ناقص موجب عدم ثبت‌نام نهایی و مشکلات آتی می‌گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

تذکر مهم:

 انتخاب واحد فقط برای دانشجویانی انجام می‌گیرد که ثبت‌نام آنلاین آن‌ها به‌طور کامل و بدون نقص در مهلت مقرر انجام‌گرفته باشد و دانشگاه هیچ مسؤولیتی در قبال ثبت‌نام ناقص ندارد. ثبت‌نام الکترونیکی و همچنین تحویل مدارک برای تمامی پذیرفته‌شدگان ضروری بوده و عدم ثبت‌نام الکترونیکی یا تحویل مدارک در تاریخ‌های اعلام‌ شده به‌منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.



نوشته شده توسط حافظ
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

کافی نت حافظ

برخی از گزارشات روزمره کافی نت ها وخبرهای مربوط به کافی نت

کافی نت حافظ

❋ کافی نت حافظ (فرزاد سابق)با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری درحوزه خدمات اینترنتی دانشجوئی دانش آموزی

ایرانشهر طالقانی 15 کوچه بیت رهبری

همراه :09159483050

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
با تبریک قبولی شما در دانشگاه ولایت و با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما به اطلاع می رساند ثبت نام در دو مرحله غیر حضوری و حضوری انجام خواهد شد. در مرحله غیر حضوری بایستی به سامانه های معرفی شده مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات درخواستی کد رهگیری دریافت کنید و آن را چاپ نمایید. در مرحله دوم مدارک چاپ شده مرحله قبلی را به همراه سایر مدارک مندرج در اطلاعیه طبق جدول زمان بندی شده بایستی به دانشگاه مراجعه و تحویل دهید .
ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۲

شروع ثبت نام غیر حضوری از روز دوشنبه 17 مهر 1402 به مدت 7 روز

شروع ثبت نام حضوری از شنبه 22 مهر  لغایت چهارشنبه 26 مهر 1402 می باشد.

دانشجوی گرامی ؛

ضمن تبریک قبولی جنابعالی در این دانشگاه جهت تسهیل در روند ثبت نام دو مرحله پیش بینی شده است:

مرحله اول (غیرحضوری ) - طبق راهنمای ذیل ابتدا به سامانه های ذکر شده جهت دریافت معافیت تحصیلی ، تکمیل کارنامه سلامت روان و کارنامه سلامت جسم و پیش ثبت نام در سامانه گلستان به وب سایت های مشخص شده مراجعه نمایید. پس از اتمام کار در سامانه ها کد رهگیری را دریافت و چاپ کنید.دقت داشته باشید بایستی کد رهگیری چاپ شده  را در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه تحویل کارشناسان ثبت نام دهید.

همچنین بایستی فرم های ذیل را دانلود نموده و پس از چاپ ، آن را تکمیل و امضا نمایید و به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل دهید.

مرحله دوم (مراجعه حضوری) - (درساعات اداری) به دانشگاه و تحویل مدارک طبق چک لیست و مطابق با جدول زمان بندی شده

چند نکته مهم :

  1. مدارک مورد نیاز اعم از پرینت ها، کپی ها، پشت نویسی عکس ها و سایر مدارک مورد نیاز را حتماً قبل از مراجعه به دانشگاه آماده نمایید تا در زمان تحویل مدارک  با کمترین معطلی روبرو باشید و ثبت نام شما به سهولت انجام پذیرد. (توصیه می­ شود یک نسخه کپی برابر اصل از مدارک را نزد خودتان نگهداری کنید. بعد از تحویل مدارک به دانشگاه امکان تهیه کپی از مدارک نیست).
  2. کانال اطلاع رسانی رسمی دانشگاه در پیام رسان ایتا با عنوان "کانال خبری دانشگاه ولایت"  با نشانی https://eitaa.com/velayatuniversity (@velayatuniversity) می باشد که لازم است تمامی دانشجویان در این کانال عضو شوند. کلیه اطلاع رسانی ها از طریق کانال دانشگاه انجام خواهد شد. 
  3. مجددا تاکید می شود کلیه فرم ها بایستی چاپ  شده و پس از امضا همراه با کد رهگیری سامانه های معرفی شده و با سایر مدارک مندرج در چک لیست در مراجعه حضوری تحویل داده شود .

مرحله اول: ثبت‌نام الکترونیکی

   مدارک موردنیاز:

  1. هشت قطعه عکس 4*3 تمام‌رخ تهیه‌شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی
  2. کپی از تمام صفحات شناسنامه
  3.  کپی کارت ملی پشت‌ورو

مدارک تحصیلی ثبت نامی:

1- فارغ‌التحصیلان نظام آموزشی جدید دارای دیپلم دوره دوم متوسطه (3–3–6) شامل مدارک زیر:

  • الف) اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تایید اداره آموزش‌وپرورش شهرستان محل اخذ مدرک رسیده باشد.)
  •  ب) فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم) با مهر و امضاء و مهر  
  •   پ) اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه ­های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره  آموزش‌وپرورش

2- فارغ‌التحصیلان سالی واحدی یا ترمی واحدی با مدرک پیش ­دانشگاهی شامل مدارک زیر:

  • الف) اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی
  • ب) اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه
  • ت) اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه
  • ث) اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی

3- فارغ‌التحصیلان دارای دیپلم نظام قدیم شامل مدارک زیر:

  • الف) اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دبیرستان
  • ب) گواهی تحصیلی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم
  • پ) اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم

4-مدرک کاردانی (در صورت فارغ‌التحصیلی در مقطع کاردانی)

نکته1: کد رهگیری رسید تأییدیه تحصیلی

دانشجو باید در فرایند ثبت‌نام به‌صورت آنلاین مشخصات مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه نظام (3-3-6) یا مدرک پیش‌دانشگاهی سالی واحدی یا ترمی واحدی خود را در آدرس https://emt.medu.ir تکمیل وکد پیگیری دریافت شده را در سامانه جامع آموزشی گلستان در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل مدارک حضوری به دانشگاه تحویل نماید.

 

تذکر مهم:

تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هریک از رشته های تحصیلی تا تاریخ 31/06/402 می باشد. در غیر اینصورت قبولی فرد باطل خواهد بود.

نکته 2: تعیین وضعیت نظام وظیفه آقایان

  • آقایان در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باید آن را اسکن و بارگذاری نمایند.
  • سایر دانشجویان پسر برای درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه http://Sakha.epolice.ir اقدام نموده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تایید شرایط اولیه) آن را در سامانه گلستان دانشگاه ولایت در روز ثبت نام غیرحضوری اسکن و بارگذاری نماید.(لازم بذکر است جهت ورود به سامانه نظام وظیفه کد ملی و کد سخا (اخذ شده از پلیس +۱۰) نیاز می باشد.
  • تذکر: پذیرفته‌شدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است با مراجعه به مراکز پلیس 10+ نسبت به ثبت درخواست ترخیص و معافیت اقدام نمایند.

دریافت فرم‌های مورد نیاز:

دریافت مجموعه فرم ها به صورت یکجا

فرم تعهد آموزش رایگان (به صورت الکترونیکی در سیستم گلستان و در صورتی که پذیرفته شده دوره روزانه باشید)

سایر فرمهای داخل سیستم گلستان ( در صورتی که مربوط به شما باشد)

  • انجام ثبت‌نام الکترونیکی

پس از مطالعه راهنمای ثبت نام الکترونیکی، با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود (سامانه گلستان)، در تاریخ های مشخص شده نسبت به انجام ثبت‌نام الکترونیکی (غیر حضوری) و دریافت پرینت رسید (گزارش 1800) ثبت‌نام اقدام نمایند.

تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه گلستان انجام می ­پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم‌ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به‌ صورت ناقص موجب عدم ثبت‌نام نهایی و مشکلات آتی می‌گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

تذکر مهم:

 انتخاب واحد فقط برای دانشجویانی انجام می‌گیرد که ثبت‌نام آنلاین آن‌ها به‌طور کامل و بدون نقص در مهلت مقرر انجام‌گرفته باشد و دانشگاه هیچ مسؤولیتی در قبال ثبت‌نام ناقص ندارد. ثبت‌نام الکترونیکی و همچنین تحویل مدارک برای تمامی پذیرفته‌شدگان ضروری بوده و عدم ثبت‌نام الکترونیکی یا تحویل مدارک در تاریخ‌های اعلام‌ شده به‌منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی